English

به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) ؛

تکریم روز پرستار توسط مجموعه مدیریت شهری شهرداری نجف آباد

به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار مجموعه مدیریت شهری شهرداری نجف آباد به مجموعه کادر درمان و پرستاران خدا قوت می گوید!

تکریم روز پرستار توسط مجموعه مدیریت شهری شهرداری نجف آباد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیر عامل سازمان فرنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد گفت:  در ادامه فعالیت های ویژه مناسبت های فرهنگی مذهبی، حوزه فرهنگی مجموعه مدیریت شهری همزمان با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار ویژه برنامه هایی در سالن شهروند به جهت تکریم پرستاران در نظر گرفته است.

علیرضا خاکسار اعلام کرد : در این ویژه برنامه ها که با شعار "قدردان زحمات شماییم" با همکاری شبکه بهداشت و درمان اعضای کادر درمان نجف آباد طی دو روز (۱۷ و ۱۸ آذرماه) به جشن ولادت در سالن شهروند فرهنگسرای خارون دعوت و ویژه برنامه ای شاد و متنوع به پاس خدمات زحمت کشان این عرصه اجرا خواهد شد.

وی گفت: همچنین در فضای تبلیغات محیطی با نصب بیش از بیست بنر در مناطق مختلف شهری مزین به تصویر  پرستاران حین انجام وظیفه خطیرشان با شعار "خدا قوت" به پاسداشت خدمات کادر درمان در دوران مقابله با کرونا پرداخته می شود.

به گزارش موج؛  در روز پرستار عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد به جهت تکریم و خدا قوت گویی و اهداء گل به کادر درمان فعال در عرصه سلامت به دیدار پرستاران بیمارستان های فاطمه الزهرا و شهید محمد منتظری می رود.

روز پرستار

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه