English

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری خبر داد؛

آغاز طرح اصلاح نقاط حادثه خیز شهری همزمان با هفته حمل و نقل در شیراز

شهدوست شیرازی گفت: طرح آغاز اصلاح نقاط حادثه خیز شهری شیراز همزمان با هفته حمل و نقل در نیمه دوم آذر ماه آغاز خواهد شد.

آغاز طرح اصلاح نقاط حادثه خیز شهری همزمان با هفته حمل و نقل در شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، هادی شهدوست شیرازی معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری شیراز امروز چهارشنبه از اجرای دومین مانور رفع مشکلات ترافیکی معابر کلان شهر شیراز در آینده نزدیک خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: در مرحله نخست این مانور ٧٠ کیلومتر خط‌کشی محوری انجام شده است و ١٠ نقطه حادثه‌ خیز شهری هم اصلاح شد.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری شیراز  افزود: در مرحله اول این مانور بیش از ٢ هزار برداشت از ٧٠ معبر برابر شاخص‌های ۱۸گانه ترافیکی بررسی و ارزیابی شده است که شامل خط کشی عابر پیاده، تابلو و علائم ترافیکی، ایستگاه‌های اتوبوس، اصلاح هندسی و...در مناطق ۱۱گانه شهرداری شیراز می شود.

وی اضافه کرد: مستندات بررسی شده در قالب یک گزارش کامل و برنامه عملیاتی در  حوزه مناطق و معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک احصا شده است و عملیات اجرایی هم از ابتدای مهر آغاز شد.

شهدوست شیرازی با تاکید بر اینکه بخشی از اقدامات در کوتاه‌ مدت قابل اجرا نیست هم بیان کرد: نیازمند اخذ مصوبات لازم در مراجع مرتبط و تامین اعتبار  هستیم و بخش عمده‌ ای از اقدامات در حوزه ایمن‌ سازی معابر شامل خط کشی، نصب تابلو و علائم، آشکارسازی تابلوها و اصلاح هندسی معابر هم به انجام رسیده است و ۷۰کیلومتر از معابر در مناطق محدوده مرکزی و ۱۰ نقطه حادثه‌خیز شهری مورد اصلاح قرار گرفته است.
وی با اشاره به آغاز طرح اصلاح نقاط حادثه‌ خیز شهری از نیمه دوم آذرماه جاری و همزمان با هفته حمل و نقل هم گفت: نقاط حادثه‌ خیز بر اساس بازدیدهای میدانی مشترک معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک، پلیس و مناطق ١١گانه شهرداری احصا خواهند شد و بر اساس معابر پرحادثه در اولویت اصلاح قرار خواهند گرفت.

شه‌دوست شیرازی خاطرنشان کرد: نقاط پرحادثه به ترتیب با آرام سازی، نصب تابلو و علائم ترافیکی، اصلاح هندسی و نصب دوربین‌های نظارت تصویری اصلاح و ایمن سازی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه