English

حجت الاسلام بلک:

معترضان زمینه‌ساز رسیدن تروریست‌ها به اهدافشان نباشند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همه افراد به حدود و حقوق خود توجه داشته باشند وزمینه ساز رسیدن به اهداف تروریستها نباشند.

معترضان زمینه‌ساز رسیدن تروریست‌ها به اهدافشان نباشند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام محمدحسین بلک با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در ۲ حادثه تروریستی اصفهان و ایذه نظام اسلامی تاکنون با صبر و بردباری تلاش کرده که صف این افراد را جدا نگهدارد اما صبر نظام اسلامی هم آستانه مشخصی دارد و بنا نیست مصالح امنیت یک ملت با بی نظمی‌ها و تجاوزگریهای عده‌ای به مخاطره بیفتد و از این رو همه افراد به حدود و حقوق خود توجه داشته باشند وزمینه ساز رسیدن به اهداف تروریستها نباشند.

 

وی افزود: گرامی می داریم یاد و خاطره عزیزانی که در ۲۵ آبان ماه به شهادت رسیدند، این افراد مردمان بی گناهی بودند که در صحنه و عرصه زندگی عادی خودشان بودند و ناجوانمردانه مورد اثابت و حمله ددمنشانه و فاجعه بار تروریست‌ها  قرار گرفتند.

 

این مقام مسئول گفت: آنچه این روزها برای ما تداعی می‌شود حماسه‌ای در اصفهان بود که در یک روز ۳۷۰ شهید را تشییع کردند و فردای همان روز جوانان عزیز سلاح شهدای خودشان را بر زمین نگذاشتند و خیل عظیمی از آنها راهی جبهه شدند.

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان ادامه داد: این درس بزرگی است که دشمن هرگز نخواسته درک کند که در ایران اسلامی هر شهیدی که در خون خود بغلتد جوانان زیادی هستند که آن مسیر را بسیار ایستاتر ومحکم تر استمرار می‌دهند.

 

وی با اشاره به وجه مشترک دو حادثه تروریستی ۲۵ آبان در ۲ استان خوزستان و اصفهان تصریح کرد: در این ۲ حادثه و همچنین حوادث دیگری که این روزها در کشور شاهد بودیم نشانه رفتن مردم بود چرا که دشمن از همه ترفندهای خود ناکام مانده و مردم را نشانه رفته و این نشانه استیصال آنها است.

 

حجت‌الاسلام بلک افزود: دشمن باید بداند که در کشور ایران خون های زیادی تقدیم شده و نظام اسلامی میراث بی مثل و مانندی است که حفظ و پاسداشت از آن به بهای خون ما خواهد بود.

 

وی ابراز امیدواری کرد تا هر چه زودتر عوامل ۲ حادثه تروریستی اخیر در اصفهان و ایذه به سزای اعمالشان برسند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بابیان اینکه کسانی که در خیابان‌ها مسائلی از جنس اعتراض و انتقاد دارند، باید توجه کنند که حضور آنها در خیابان زمینه ساز چنین حوادثی است، ادامه داد: نظام اسلامی تاکنون با صبر و بردباری تلاش کرده که صف این افراد را جدا نگهدارد اما صبر نظام اسلامی هم آستانه مشخصی دارد و بنا نیست مصالح امنیت یک ملت با بی نظمی‌ها و تجاوزگریهای عده‌ای به مخاطره بیفتد و از این رو همه افراد به حدود و حقوق خود توجه داشته باشند وزمینه ساز رسیدن به اهداف تروریستها نباشند.

 

وی با بیان اینکه مردم ایران همیشه جلوتر از مسئولان عمل کرده‌اند، ابراز داشت:  روزهای گذشته وبه ویژه در ۱۳ آبان با حضور جمعیت‌های میلیونی از همه اقشار و گروه های مختلف سنی همه از انقلاب و نظام دفاع کردند.

 

حجت الاسلام بلک با بیان اینکه توجه مردم به تصمیمات مهم نظام است، ادامه داد: کسانی که نیاز به توصیه دارند افرادی هستند که در فریب توطئه های دشمن هستند و امیدواریم مردم با صبر و پشتیبانی خود تا از بین رفتن فتنه‌ها همکاری داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه