English

حجت الاسلام والمسلمین بلک از موقوفات شهرستان خمینی شهر بازدید کرد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از موقوفات شهرستان خمینی شهر و بررسی مشکلات برخی موقوفات شهرستان خمینی شهر بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بلک از موقوفات شهرستان خمینی شهر بازدید کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان ، حجت الاسلام والمسلمین بلک به همراه رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر از محل موقوفات شهرستان خمینی شهر بازدید به عمل آوردند.

مدیر کل  اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از چند موقوفه شهرستان بود با ورود به شهر درچه و زیارت شهدای گمنام کوه سفید شهر درچه از موقوفه مرحوم شیخ نورالله نجفی واقع در اسلام آباد (شهاب آباد قدیم)بازدید کرد وبا مباحث مطرح شده در خصوص این موقوفه  تصمیم برآن شد که این موقوفه تبدیل به احسن شود.

همچنین در بازدید از موقوفه شیخ مهدی و ابوالفضل نجفی منطقه هرستان شهر خمینی شهر مشکلات این موقوفه که تملکات مشاعی را شامل می شود مورد بررسی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در نهایت تصمیم بر تغییر کاربری گرفته شد.

به گزارش موج،  در بازدید مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان   از منطقه حادثه خیز موقوفه ملک التجار منطقه جعفرآباد از محله جوی آباد خمینی شهر که در تعریض خیابان قرار گرفته است توافقاتی با شهرداری خمینی شهر در خصوص حل مشکل این موقوفه حاصل شد.

حجت الاسلام بلک

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه