English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد خبر داد:

اخذ ۲ سند مالکیت در نجف آباد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد از اخذ سند مالکیت برای 2موقوفه در نجف آباد خبر داد.

اخذ  2 سند مالکیت در نجف آباد

به گزارش  خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام رضا صادقی اظهار کرد: با تلاش و پیگیری با اداره ثبت و اسناد شهرستان نجف آباد اسناد مالکیت 2 سند به ارزش بیش از 20میلیارد ریال به نام موقوفات نجف آباد اخذ شد.

وی بیان داشت: موقوفات عبدالحسین حسن یاری و کاروانسرای هسنیجه در راستای حفاظت از موقوفات و اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش به نام موقوفه اخذ شد.

وی در ادامه  گفت: این 2 سند مالکیت به ارزش بیش از 20میلیارد ریال به نام موقوفات نجف آباد  دریافت که  اخذ سند مالکیت ۱۱رقبه ازموقوفات شهرستان نجف آباد کاروانسرای هسنیجه و ۱۰ رقبه از موقوفه حسن یاری دهق است.

این مقام مسئول  در ادامه افزود: این موقوفات در شهرستان نجف آباد  واقع شده و مساحت اسناد اخذ شده 3371هزار متر مربع است و با نیت  تعمیر  حمام و مسجد ، مسافرین  بی بضاعت  در راه مانده  وقف شده اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در ادامه یادآور شد: توفیق خدمت به امامزادگان عظیم الشان، بقاع متبرکه و موقوفات لیاقتی است که توسط اهل بیت(ع) به همه ما داده شده است و باید تمام توان خود را برای خدمتگذاری به این امامزادگان واجب التعظیم صرف کنیم تا در روز قیامت شرمنده آنان نباشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه