English

استاندار فارس خواستار شد؛

افزایش سهم روستاهای استان از تسهیلات حوزه اشتغال و کارآفرینی

استاندار فارس خواستار افزایش سهم روستا‌های استان از تسهیلات پرداختی به دو حوزه اشتغال و کارآفرینی شد.

افزایش سهم روستاهای استان از تسهیلات حوزه اشتغال و کارآفرینی

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد هادی ایمانیه در پنجمین کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری با اشاره به فعالیت های خوب و موثر انجام شده، خواستار افزایش سهم روستاهای استان از تسهیلات حوزه اشتغال و کارآفرینی شد و اظهار داشت: در راستای اهداف و سیاست های کلی استان خصوصا در حوزه گیاهان دارویی، صنایع دستی، صنایع خرد و خانگی به ویژه زمانی که به مهاجرت معکوس از شهر به روستا منجر می شود؛ بصورت خاص از سرمایه‌ گذاری باید حمایت شود.

استاندار فارس بر لزوم حمایت از شرکت های دانش بنیان، در جهت جبران عقب ماندگی تاریخی استان با پرداخت تسهیلات تاکید کرد و افزود: کمیته استفاده تسهیلات برای شرکت های دانش بنیان، با محوریت سازمان برنامه و بودجه استان تشکیل شود و روش های مختلف برای ارائه تسهیلات با شرایط آسان را برای این شرکت ها بررسی و مهیا کند.

ایمانیه، در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال به زندانیان گفت: تلاش شود وثایق و تضامین مورد نیاز برای سرمایه گذاران، در حد امکان کاهش یابد. درصورتی که اختیارات استانی در این زمینه کفایت نمی کند، می بایست با پیگیری از مرکز به هدف مد نظر برسیم.

وی افزود: علاوه بر توجه به مهارت آموزی و پرداخت تسهیلات به زندانیان، می بایست به خانواده ایشان نیز در زمینه مهارت آموزی و پرداخت تسهیلات توجه ویژه شود.

نماینده عالی دولت در فارس تاکید کرد: عقب ماندگی استان، در حوزه مشاغل خانگی نسبت به سایر مراکز به سرعت جبران شود.

وی افزود: سه بانک برتر که در حوزه ورود تسهیلات به استان بیشترین همکاری را داشته باشند، بصورت ویژه مورد تکریم قرار خواهند گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه