English

استاندار فارس خبر داد؛

تلاش برای بهره برداری از ۶ قطعه آزادراه شیراز_اصفهان تا پایان ۱۴۰۱

ایمانیه از همکاری و تعامل ویژه‌ی سازمان های استانی و کشوری در حوزه آزادراه خبر داد و افزود: امیدواریم با تلاش شبانه روزی مهندسین ایرانی شش قطعه از این مسیر تا پایان سال ۱۴۰۱ ،زیر بار ترافیک برود.

تلاش برای بهره برداری از ۶ قطعه آزادراه شیراز_اصفهان تا پایان ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در حاشیه بازدید از روند اجرایی آزادراه اصفهان به شیراز با حضور معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با اشاره به نام گذاری آزادراه به نام حضرت احمدبن موسی (ع) گفت: این آزادراه در هشت قطعه پیش بینی شده که از ایزدخواست شروع و به بزرگراه شیراز _ سپیدان وارد می شود. قطعه هشت این آزادراه نیز، در واقع قطعه اول آزادراه شیراز بوشهر می باشد.

استاندار فارس پیشرفت شش قطعه نخست آزادراه را ۹۴ درصد عنوان کرد و افزود: قطعه هفتم به ۶۴ درصد پیشرفت رسیده است اما قطعه هشتم هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

وی از همکاری و تعامل ویژه‌ی سازمان های استانی و کشوری در حوزه آزادراه خبر داد و افزود: امیدواریم با تلاش شبانه روزی مهندسین ایرانی شش قطعه از این مسیر تا پایان سال ۱۴۰۱ ،زیر بار ترافیک برود.

ایمانیه اعتبار باقیمانده مورد نیاز برای اتمام شش قطعه ابتدایی را حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز قطعه هفت نیز حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان پیش بینی می شود که با اتمام این قطعه، آزادراه احمدبن موسی (ع) به بزرگراه شیراز_ سپیدان متصل می شود. با مشارکت وزارت دفاع، اداره کل راه و شهرسازی و شهر صدرا اعتبار مورد نیاز هشت قطعه آزادراه تامین می‌شود.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به لزوم مجتمع های رفاهی بین راهی و استقرار پلیس راه، راهداری، اورژانس و آنتن دهی خطوط ارتباطی، گفت: هماهنگی های لازم برای احداث اماکن ضروری و تامین حداقل ها جهت بهره برداری از این آزادراه صورت می پذیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه