English

استاندار فارس:

مسیر رشد و شکوفایی همه جانبه ی استان فارس هموارتر شده است

استاندار فارس در سفر به تهران و دیدار با مقامات ارشد دولت و شرکت های سرمایه گذاری بخش خصوصی به پیگیری تقویت امور زیربنایی، سرمایه گذاری و عمرانی استان پرداخت و در رابطه با رضایت بخش بودن روند توسعه و پیشرفت استان گفت: مسیر رشد و شکوفایی همه جانبه ی استان فارس هموارتر شده است.

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در دیدار با مدیرعامل شرکت انرژی غدیر، در رابطه با رفع مشکل برق آلومینیوم جنوب و سرمایه‌گذاری این شرکت در انتقال نیروگاه برق شیراز و احداث نیروگاه خورشیدی در بوانات و آباده گفت و گو کرد.


نماینده عالی دولت در فارس در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی، تسریع در اتمام ۶ فاز از آزاد راه شیراز - اصفهان را خواستار شد که تصمیات لازم در این زمینه اتخاذ شد. همچنین موضوع به مناقصه گذاشتن ۴ قطعه دیگر از راه آهن شیراز به بوشهر نیز مورد توافق قرار گرفت.


فعال شدن مجدد احداث راه آهن گل گهر به شیراز و ادامه آن به اهواز موضوع دیگر مورد بحث و تبادل نظر بود. همچنین با توافق در خصوص احداث کمربندی جدید شیراز عملیات اجرایی آن پس از جذب سرمایه گذار و طی مراحل قانونی آغاز خواهد شد.


در جلسه هیات امنا، بازسازی بافت ۳۶۰ هکتاری اطراف حرم حضرت شاهچراغ علیه السلام ضمن تصویب اعطاء تسهیلات به ساکنین این بافت در راستای بازسازی، ترمیم و مرمت منازل مسکونی و احداث موسسات خیریه، بوم گردی و زائر سرا، بر لزوم حفظ و نگهداری آثار تاریخی تاکید شد.


 ایمانیه در دیدار با معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت ایمیدرو، خواستار تسریع در اکتشافات معادن و مشارکت ایمیدرو در انتقال آب از خلیج فارس و تکمیل راه اقلید به ابرکوه شد که مورد تایید و تصویب مقامات ارشد وزارت صنعت معدن تجارت قرار گرفت.


همچنین در دیدار استاندار فارس و روسای دانشگاه های شیراز و صنعتی ، رئیس پارک علم و فناوری، رئیس مرکز استنادی جهان اسلام و رئیس شرکت گاز استان با وزرای علوم و نفت، حمایت ایشان از توسعه طرح های تحقیقاتی مرتبط با نفت،گاز، پتروشیمی و شیمی در مراکز علمی استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که برآیند آن تصویب حمایت های مالی در یک دوره دوساله بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه