English

استاندار فارس خبر داد؛

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان بودجه برای اجرایی شدن نقشه مهندسی فرهنگی فارس

استاندار فارس با اعتقاد به اینکه هدف ما از اجرای برش استانی سند مهندسی فرهنگی این است که مدیریت استان فرهنگ محور باشد،از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان بودجه برای کمک به اجرایی شدن نقشه مهندسی فرهنگی خبر داد.

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان بودجه برای اجرایی شدن نقشه مهندسی فرهنگی فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدهادی ایمانیه  استاندار فارس در نشست کارگروه فرهنگی سلامت زنان خانواده گفت: متاسفانه در کشور با این مسئله مواجه هستیم که سندی تدوین می‌شود اما اجرا نمی‌شود اما امیدواریم بتوانیم با تدابیر اتخاذ شده و هدایت امام جمعه شیراز برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور اجرایی شود.

استاندار فارس به مصوبات این جلسه اشاره کرد و افزود: هر سازمان از ۳۶ سازمانی که برنامه‌های خود را برای اجرای نقشه مهندسی فرهنگی ارایه دادند بایستی آن برشی را که مربوط به همان سازمان است با بودجه‌های خود اجرا کند. ما هم به عنوان کمک بودجه‌ای را به تحقق این امر اختصاص دهیم.

ایمانیه با بیان اینکه ۱۰ میلیارد تومان بودجه توسط استان برای کمک به اجرایی شدن نقشه مهندسی فرهنگی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: امیدواریم ۲۰ میلیارد تومان هم از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای پیشبرد اهدافمان در این عرصه اختصاص یابد.

استاندار فارس با تاکید براینکه هدف ما از اجرای این سند این است که مدیریت استان فرهنگ محور باشد به پنج هدف اصلی این سند اشاره کرد و یادآور شد: حاکم شدن سبک زندگی اسلامی ایرانی در نهاد خانواده، ضعیف کردن قوم گرایی و رسیدن به وحدت ملی، جهادی شدن مدیریت و ساختارهای اداری، ساماندهی بی‌عدالتی اقتصادی و اجتماعی و انسجام جبهه فراگیر انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه از مهمترین اهداف برای اجرایی شدن این سند در استان فارس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه