English

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد؛

فرار مالیاتی ۱۶۰ میلیاردی یک شرکت تجاری در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از کشف فرار مالیاتی ۱۶۰ میلیارد ریالی در یکی از شرکت های تجاری توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد .

فرار مالیاتی ۱۶۰ میلیاردی یک شرکت تجاری در کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی درراستای برخورد با مجرمان اقتصادی و مبارزه با عاملان فرار مالیاتی و پولشویی مستند به مفاد ماده ۱۸۱ قانون مالیات های مستقیم پس از سرکشی و نظارت دقیق و هوشمندانه بر فعالیت ۳ شرکت تجاری حین بررسی سیستم های حسابداری یکی از این شرکت ها به موارد مشکوکی برخورد و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

وی افزود: در نهایت پس از بررسی سیستم های حسابداری این شرکت و هماهنگی های لازم با کارشناسان امور مالیاتی مشخص شد این شرکت مرتکب ۱۶۰ میلیارد ریال فرار مالیاتی شده که در این خصوص پرونده تشکیل و به سازمان امور مالیاتی رسال شد.

سرهنگ کاکاوند گفت: در این رابطه مدیر شرکت برای تعیین تکلیف وضعیت مالیاتی خود به اداره مالیاتی معرفی و پرونده تخلف وی نیز برای رسیدگی قانونی و اتخاذ تصمیمات مقتضی به مرجع قضایی مربوطه ارسال شد .

فرمانده انتظامی کاشان با هشدار به مخلان امنیت اقتصادی خاطرنشان کرد: پلیس به صورت هوشمند فعالیت های اقتصادی مجرمانه را در جامعه رصد می کند و با کسانی که بخواهند با دور زدن قانون در نظام اقتصادی کشور اخلال ایجاد کرده و باعث بروز مشکل در سیستم اقتصادی کشور و اخلال در زندگی و معیشت مردم شوند برخورد قاطع و قانونی می کند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی