English

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان کاشان به مناسبت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پیامی فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان کاشان به مناسبت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، متن پیام سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان کاشان به مناسبت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به کشور به شرح زیر است :

۲۶ مردادماه یادآور آغاز بازگشت آزادگان سروقامت به خاک پاک میهن اسلامی است.بازگشت مردان قبیله غیرت و تندیس استقامت که با عزم و ایمان راسخ وصف نشدنی خود در برابر فشارهای جسمی و روحی دشمنان بعثی ایستادگی کردند و از شکنجه های مزدوران هراسی بخود راه ندادند .

سلام و ثنای حق بر رفعت نشینان بلند آزادی که خامه عشق بر دفتر ایستادگی و پایداری زده و نام فاخر خودرا بر صحیفه سبز تاریخ رقم زدند.

آزادگان به نوعی مجاهدت مضاعف داشتند چرا که این عزیزان از یکسو در میدان رزم مجاهدت کردند و از سوی دیگر با مقاومت در اردوگاهها ، صلابت ایران اسلامی و مفهوم انسان برگزیده را نشان دادند .

اینجانب سالروز غرور آفرین بازگشت شما مردان عرصه دفاع مقدس را به میهن عزیزمان فرصتی مغتنم برای ارج نهادن بر فداکاری و جانفشانی های مخلصانه تان می دانم وضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت ، امام شهدا، آزادگان سرافراز و خانوادهای محترمتان توفیقات روز افزون شما را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) وزعامت رهبر فرزانه انقلاب ازدرگاه حضرت احدیت خواستار و عزتی مستدام برایتان آرزومندم .

سرهنگ ایرج کاکاوند

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه