English

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد:

انهدام باند ۶ نفره سارقان حرفه‌ای مغازه در کاشان / کشف ۱۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری باند۶ نفره سارقان حرفه‌ای مغازه و کشف ۱۰ مورد سرقت با اقدامات فنی پلیس این شهرستان خبر داد .

انهدام باند ۶ نفره سارقان حرفه‌ای مغازه در کاشان / کشف ۱۰ فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند با اعلام این خبر اظهار داشت: بدنبال وصول گزارشات متعدد مبنی بر سرقت سریالی مغازه های موبایل فروشی و لوازم داخل خودرو با شیوه ای خاص در سطح شهر کاشان، کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند باند۶ نفره سرقت را که غیربومی و ساکن یکی از استان های مرکزی کشور بودند شناسایی و طی نیابت قضائی و در یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهشان به همراه اموال مسروقه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند .

وی افزود: طی بازجویی های فنی و تخصصی بعمل آمده در پلیس آگاهی شهرستان متهمان پس از مشاهده قرائن و مستندات پلیس تا کنون صراحتا به ۱۰ فقره سرقت از سطح مغازه های موبایل فروشی و لوازم خودرو اعتراف و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد .

فرمانده انتظامی کاشان در پایان با اشاره به شناسایی مالباختگان و تحویل سارقان به مراجع قضایی از شهروندان به ویژه کسبه خواست به هشدارهای پلیس توجه جدی داشته باشند و مغازه های خود را به سیستم های ایمنی و هشدار دهنده تجهیز کنند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه