English

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد؛

انهدام باند سارقان دوچرخه در کاشان / کشف ۱۱ فقره سرقت

فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری اعضای باند ۳نفره سارقان دوچرخه و کشف ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان دوچرخه در کاشان / کشف ۱۱ فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهر کاشان ، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی در ادامه تصریح کرد: ماموران کلانتری۱۱ غیاث الدین جمشید با بررسی دوربین های مداربسته و تحقیقات فنی و پلیسی موفق شدند عامل اصلی وقوع سرقت ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در ابتدا منکر هر گونه جرمی بود ولی در مواجهه با مستندات پلیسی به انجام ۱۱ فقره سرقت دوچرخه با همکاری دو نفر از همدستانش اعتراف و اعلام کرد که ۵ دستگاه از دوچرخه های مسروقه را در شهر تهران به فروش رسانده است .

سرهنگ کاکاوند افزود : ماموران در ادامه در یک عملیات پلیسی همدستان متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد ۶ دستگاه دوچرخه مسروقه را کشف کردند .

فرمانده انتظامی کاشان در پایان از شهروندان خواست : توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه