English

شناسایی و دستگیری ۱۱۰ نفر محرک و عاملین اغتشاشات شب گذشته در فارس

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۱۰نفر از اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در فارس خبر داد.

شناسایی و دستگیری ۱۱۰ نفر محرک و عاملین اغتشاشات شب گذشته در فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سردار رهام‌ بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس در این باره بیان کرد:‌‌ در پی ناآرامی های شب گذشته(سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱) در سطح استان فارس، تعدادی از افراد فریب خورده با ایجاد راه‌بندان، تخریب اموال عمومی و سنگ پرانی به سمت ماموران انتظامی و امنیتی باعث رعب و وحشت برای شهروندان شده بودند که در همین راستا بلافاصله پلیس برای برقراری امنیت شهروندان وارد میدان شد.

وی افزود: ماموران انتظامی در شیراز و حدود ۱۰ شهرستان در سطح استان فارس موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی ۱۱۰ نفر (شامل ۹۲ نفر مرد و ۱۸ نفر زن) از محرکین و عاملان اغتشاشات را در صحنه که با اقدامات غیر قانونی موجب بر هم زدن نظم و امنیت عمومی شهروندان شده بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: در راستای خواسته شهروندان مبنی بر برخورد قانونی با اغتشاشگران، پلیس با کسانی که بخواهند با اقدامات جسورانه خود امنیت را از مردم سلب و باعث رعب و وحشت در سطح جامعه شوند بدون اغماض برخورد قاطع خواهد کرد.

دستگیری عامل مجروح کردن کارکنان یگان امداد در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری عامل زیر گرفتن و مجروحیت مأموران یگان امداد شهرستان شیراز خبر داد و اظهار کرد: حدود ساعت ۲ بعدازظهر دیروز ۲۴ آبان ماه، در پی فراخوان‌هایی برای تجمعات اعتراضی و غیرمجاز، مأموران موتورسوار یگان امداد شهرستان شیراز برای برقراری نظم و امنیت در محدوده بلوار دکتر شریعتی شیراز مستقر شدند.

وی ادامه داد: در این هنگام راننده یک دستگاه خودرو وانت پیکان به سمت موتورسواران یگان امداد مستقر در این بلوار به صورت تهاجمی حرکت و به ۵ دستگاه موتورسیکلت سازمانی برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه بر اثر این برخورد، موتورسیکلت‌ های کارکنان یگان امداد دچار خسارت و ۶ نفر از راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت‌ها مجروح شدند، افزود: با سرعت عمل مأموران انتظامی، خودرو متوقف و راننده دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه کارکنان مجروح شده به مرکز درمانی انتقال داده شدند و در حال حاضر وضعیت عمومی آنان رضایتبخش اعلام شده است، گفت: هدف مأموران پلیس برقرای نظم وامنیت عمومی در جامعه است و در این راستا با کسانی که بخواهند به مأموران پلیس تعرض داشته باشند، برخورد قانونی و قاطع صورت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه