English

در یک عملیات ضربتی و غافگیرانه؛

شناسایی و دستگیری متجاوز به عنف در میناب

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: یک متهم تجاوز به عنف که در پوشش مسافرکشی مرتکب جنایت می شد شناسایی و دریک عملیات ضربتی دستگیر شد.

شناسایی و دستگیری متجاوز به عنف در میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت احدی از شهروندان مبنی بر تجاوز به عنف توسط یک جانی تحت عنوان مسافرکش در میناب و متواری شدن متهم، شناسایی و دستگیری متجاوز به عنف به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: برابر اظهارات شاکی متهم با یک دستگاه خودرو پراید سفید شیشه دودی سوژه های خود را تحت عنوان مسافرکش سوار کرده و باتوجه به اینکه متهم کلیه دستگیره های داخلی درب خودرو را برداشته و افراد به خواست خود قادر به پیاده شدن نبودند به محلی از پیش تعیین شده در جنگل های اطراف میناب انتقال داده و بعد از رسیدن به محل مورد نظر با تهدید به قتل، اقدام به تجاوز به عنف سوژه های خود کرده و سپس در یک محلی آن ها را رها متواری شده است.

سردار جعفری اظهار داشت: باتوجه به اهمیت و حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از کاگاهان خبره پلیس آگاهی تشکیل و پس از انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی در کمتر از 24 ساعت خودرو و مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافگیرانه متجاوز بعنف در مخفیگاه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با مجرمان و اخلالگران نظم عمومی برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

انهدام باند بزرگ موادمخدر با کشف دو تن تریاک

وی در پایان تاکید کرد: در صورت لزوم جابجایی و تردد در معبر شهری و بین شهری به ویژه در ساعات پایانی شب از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر تاکسی و اتوبوس های شهری استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه