English

رئیس پلیس آگاهی فارس خبر داد؛

کلاهبرداری از شهروندان با ادعای نفوذ در ادارات دولتی/کلاهبردار در شیراز دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری فردی که با ادعای نفوذ در ادارات و سازمان‌های دولتی، مبالغی وجه نقد و سکه طلا از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

کلاهبرداری از شهروندان با ادعای نفوذ در ادارات دولتی/کلاهبردار در شیراز دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی فارس  در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه فردی از طریق اینستاگرام با آن‌ها آشنا و با ادعای نفوذ در ادارات، اقدام به اخذ مبالغی برای انجام کار آن‌ها کرده و پس از مدتی جوابگوی آن‌ها نبوده و از آن‌ها کلاهبرداری کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام اقدامات فنی، علمی و اطلاعاتی و بررسی اظهارت شکات موفق شدند محل اختفای متهم را در یکی از محله‌های شهر شیراز شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی فارس خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های انجام شده لب به اعتراف گشود و مشخص شد با جلب اعتماد ۳ نفر از شهروندان اقدام به کلاهبرداری و اخذ ۴ عدد سکه و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از آن‌ها کرده است.

حبیبی با اشاره به اینکه متهم که دارای ۴ فقره سابقه کیفری است، پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زنذان شد، خاطرنشان کرد: فضای مجازی جایی مطمئن برای ایجاد ارتباط و بیان مشکلات شخصی و اعتماد به دیگران نیست و باید شهروندان فریب افراد ناشناس را نخورند و مشکلات و موانع کار‌های اداری خود را از مسیر درست و قانونی پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه