English

اتمام خط‌کشی و ایمن‌سازی مسیر ۵ مدرسه در منطقه ۳ قم

مدیر منطقه سه شهرداری قم از ایمن‌سازی پنج مدرسه در منطقه سه شهرداری خبر داد.

اتمام خط‌کشی و ایمن‌سازی مسیر ۵ مدرسه در منطقه ۳ قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهرداد روحانی وزیری با تأکید بر ایمن‌سازی فضای شهری برای شهروندان به‌خصوص کودکان و نوجوانان اظهار داشت: حفظ ایمنی شهروندان به‌خصوص کودکان بسیار مهم بوده و اقدامات لازم در این منطقه در دستور کار قرارگرفته است.

وی نصب تابلو و اجرای خط‌کشی و نقوش را یکی از کارهای مهم در آرام‌سازی جریان ترافیک و کاهش تصادفات دانست و افزود: امسال بعد دو سال مدارس به‌صورت تمام‌وقت بازگشایی شدند و حفظ ایمنی دانش آموزان در مسیرهای پرتردد در دستور کار قرارگرفته است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم از اجرای خط‌کشی و ایمن‌سازی مسیر پنج مدرسه در این منطقه خبر داد و بیان کرد: مدارس دبستان بوعلی سینا، انتهای مطهری شمالی سمت راست، دبستان شهید هندویان انتهای مطهری شمالی سمت چپ، دبستان ثارالله نبش کوچه ۲۳ امام موسی صدر در این طرح مسیر آن ایمن‌سازی شد.

وی ادامه داد: همچنین مسیر مدارس دبستان رسالت ۳۰ متری کیوانفر نبش کوچه ۲۴، دبستان شهدای گمنام انتهای شهرک امام حسن (ع) سمت چپ نیز خط‌کشی و ایمن شده است و البته تلاش می‌کنیم جریان ترافیک در تمام منطقه برای کاهش تصادفات و افزایش ضریب ایمنی شهروندان آرام‌سازی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه