English

به منظور بررسی ظرفیت‌ها برای توسعه همکاری تجاری؛

بازدید نمایندگان ارشد شرکت‌های حمل و نقل لجستیک روسیه از بندرشهید رجایی

یک هیات متشکل از تجار و نمایندگان ارشد شرکت‌های حمل و نقل لجستیک کشور روسیه صبح امروز از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بندرشهید رجایی بازدید کردند.

بازدید نمایندگان ارشد شرکت‌های حمل و نقل لجستیک روسیه از بندرشهید رجایی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، یک هیات 26 نفره متشکل از تجار و نمایندگان شرکت‌های حمل و نقل لجستیک روسی با حضور در بندرشهید رجایی از مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در بزرگترین بندر تجاری کشور آشنا شدند.

آشنایی با ظرفیت‌های دریایی و بندری ایران در استان هرمزگان به عنوان مهم‌ترین استان ساحلی کشور، شناخت خطوط مواصلاتی بنادر شمال ایران (امیرآباد، انزلی و آستارا) و تقویت کریدور شمال جنوب و نیز توسعه مبادلات تجاری و ترانزیتی هند، آسیای جنوب شرقی از طریق بنادر ایران به روسیه از مهمترین اهداف این بازدیدها بود.

بازدید از 2 ترمینال کانتینری، پایانه‌های فله مواد معدنی، ترانزیت، تجهیزات و طرح‌های توسعه این بندر و همچنین نشست با شرکت های بخش خصوصی منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی بخشی از برنامه‌های این گروه تجاری روسی در این بندر بود.  

شایان ذکر است؛ در این بازدید که حسین عباس‌نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان این هیات تجاری را همراهی کردند، امکانات بندر شهید رجایی برای ترانزیت محصولات روسی مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی دارای دوهزار و 400 هکتار مساحت، 220 هکتار محوطه بارانداز و 24 هکتار انبار مسقف، 13 اسکله چندمنظوره، کالای عمومی و فله، 9 اسکله چندمنظوره، کالای عمومی و نفتی، هشت اسکله کانتینری درحال تجهیز و هفت اسکله کانتینری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه