English

پیگیری، هماهنگی و عدم ناامیدی سه اصل اساسی مورد انتظار از مسئولان پیگیری‌های ویژه در تحقق پروژه‌های یزدنوین

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد در بیست و هفتمین نشست مرکز پیشرفت و عدالت استان که با محوریت هماهنگی اجرا و پایش پروژه‌های فاز دوم مجموعه یزدنوین در سالن اندیشه این سازمان برگزار شده بود، گفت: پیگیری، هماهنگی و عدم ناامیدی سه اصل اساسی مورد انتظار از مسئولان پیگیری‌های ویژه در تحقق پروژه‌های یزدنوین است.

پیگیری، هماهنگی و عدم ناامیدی سه اصل اساسی مورد انتظار از مسئولان پیگیری‌های ویژه در تحقق پروژه‌های یزدنوین

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد ، مجید دهقانی‌زاده  رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با بیان اینکه پیگیری، هماهنگی و عدم ناامیدی سه اصل اساسی مورد انتظار از مسئولان پیگیری‌های ویژه در تحقق پروژه‌های یزدنوین است، گفت: قطعا با کار عادی و تکیه بر منابع حداقلی استان تحقق این پروژه‌ها میسر نیست.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به تام الاختیار بودن مسئولان پیگیری‌های ویژه یزد نوین در استان اشاره کرد و افزود: همه مدیران استانی مکلف هستند هرگونه همکاری، همراهی و مساعدت را در تحقق پروژه‎های یزد نوین بعمل آورند.

دهقانی‌زاده با تاکید بر اینکه اصالت و اصل سند تحولی یزد نوین برآمده از نقطه نظرات بخش‌های مختلف استان است، اظهار داشت: این سند کار نو و جدیدی است که به مفهوم واقعی می‌تواند برای رقم خوردن اتفاقات مثبت و مبارک برای مردم استان کمک کند.

دبیر مرکز پیشرفت و عدالت استان، افزود: پشتوانه اصلی این سند مطالعات و کارهایی بوده که در سال‌های متعدد در استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به شدت پیگیر بحث کلیدی و مهم تحول است، گفت: قرار است برنامه هفتم توسعه کشور و قانون بودجه سال 1402 با تاکید بر این کلید واژه تدوین شود.

دکتر جعفر رحمانی شمسی معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز در این نشست با تشریح برنامه تحولی یزد نوین و معرفی محورهای 15گانه آن، گفت: در مجموع 187 پروژه یزدنوین در 2 فاز و 15 محور در نظر گرفته شده است.

دکتر رحمانی با اشاره به روند برگزاری جلسات مرکز پیشرفت و عدالت استان، اظهار داشت: جنس جلسات بدین گونه است که مسئول پیگیری‌های ویژه هر محور با ارایه گزارش اقدامات خود موانع و مشکلاتی که بر سر راه پروژه وجود دارد را اعلام تا با رایزنی و پیگیری مرتفع شود.

وی در پایان یادآور شد: بنا به نظر عالی‌ترین مقام استان پیگیر ویژه به جای دستگاه اجرایی، شخص حقوقی انتخاب شده تا پیگیری و مسئولیت عملیاتی شدن پروژه‌های یزد نوین را عهده‌دار شود.

لازم به ذکر است، از سوی استاندار یزد محمدرضا علمدار، محمد زاده‌رحمانی، رحمت رحمت‌نژاد، محمد دهقان و حبیب نیکوکار به ترتیب به عنوان مسئولان پیگیری‌های ویژه حوزه‌های معدن، بازرگانی، ریلی و صنایع وابسته، قطعه‌سازی و ماشین‌سازی و بهداشت و درمان یزد نوین منصوب شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه