English

دیدار رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد با برخی خانواده‌های شهدا و جانبازان

در دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان روستای علی‌آباد شهرستان تفت دیدار کرد و گفت: خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام دادند

دیدار رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد با برخی خانواده‌های شهدا و جانبازان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مجید دهقانی زاده رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد در دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان روستای علی‌آباد شهرستان تفت، گفت: خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام دادند.

به نقل از روابط عمومی سازمان، عصر روز گذشته مجید دهقانی‌زاده رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و هیئت همراه با خانواده‌های معزز شهیدان عباسعلی سرسنگی و شهید جلال کفاش از روستای علی‌آباد شهرستان تفت دیدار کرد و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را شنید و دستور مساعدت داد.

دهقانی‌زاده در این دیدار با بیان اینکه خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام دادند، گفت: خانواده‌های شهدا و جانبازان حق بزرگی برگردن مسئولان دارند.

وی آنان را اسوه‌های صبر و استقامت توصیف کرد و افزود: حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدا همواره موجب دلگرمی مسئولان در انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی می‌شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در ادامه به دیدار جانبازان سید علی‌اکبر حیدری‌پور و سید علی‌اصغر حیدری این روستا رفت و از صبر و ایستادگی آنان تجلیل کرد.

دهقانی‌زاده ایثار و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران را از مهمترین عوامل حفظ انقلاب دانست، اذعان داشت: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم و امید است بتوانیم آنان را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه