English

مدیرعامل شستا:

تولید و صادرات کالا خط مقدم ما در میدان مبارزه با دشمن ایران قوی است

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: توجه به افزایش و کیفیت تولید در کشور یک جهاد مقدس و در راستای میدان مبارزه با دشمن ایرانِ قوی است.

تولید و صادرات کالا خط مقدم ما در میدان مبارزه با دشمن ایران قوی است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان،  ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح‌های شرکت نفت پاسارگاد آبادان افزود: هرکار اقتصادی در کشور که مایه امیدواری، حرکت و تحول باشد و اعتماد عمومی را نسبت به اقتصاد، صنعت و جریان تولید کشور بهبود بخشد جهاد مقدس است.

وی گفت: امروز تولید با کیفیت یک جهاد برای استقلال کشور است و ما در جبهه مجاهدت و تلاش با هدف‌ ایرانِ قوی هستیم.

بازیان ادامه داد: اگر دیروز آبادان و خرمشهر میدان و محل مبارزه با دشمن بعثی بود امروز میدان مبارزه با دشمن ایرانِ قوی در بخش تولید و استقلال اقتصادی است و کارگاه‌ها و محصولات تولیدی ما تیرهایی است که سمت دشمن شلیک می‌شود.

وی افزود: جهاد برای حفظ و ارتقای شاخص‌های کیفی و کمی محصولات، یک اصل مقدس در نگاه ما است و پایان این جهاد نیز پیروزی ایرانِ قوی است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: در خط مقدم تولید و صادرات هستیم و در جریان نگاه تحولی،کیفیت را به عنوان یک مولفه اصلی و اثرگذار در جریان تولید تلقی می‌کنیم.

وی گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام تولید دانش بنیان و اشتغال‌زایی از سوی رهبر معظم انقلاب، یکی از اهداف طرح‌های توسعه، افزایش تولید و ایجاد زمینه برای اشتغال در کشور است.

بازیان افزود: سه واحد تولید ایرانول، پاسارگاد و پتروشیمی آبادان با توجه به قدمت بیش از ۵۰ ساله نیازمند بهسازی، نوسازی، بازسازی و طرح‌های تحولی هستند و برنامه‌های توسعه‌ای در آنها اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: در این طرح‌ها ضمن افزایش حجم و تولید با توجه به اینکه محصول این شرکت‌ها بیشتر صادراتی است ، مولفه‌های اقتصاد مقاومتی در این واحدها و کیفیت تولید مدنظر است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) صبح چهارشنبه ضمن سفر به استان خوزستان از ایرانول، پاسارگاد و پتروشیمی آبادان دیدن کرد. بازیان همچنین با سفر به خرمشهر یادمان شهدای گمنام در شلمچه را زیارت کرد.

به گزارش موج، شرکت نفت پاسارگاد آبادان از شرکت های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه