English

رییس پلیس فتا استان اصفهان:

کلاهبردار ۲ میلیارد ریالی در سایت دیوار دستگیر شد

رییس پلیس فتا استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که با درج آگهی جعلی اجاره آپارتمان با دریافت مبلغ رهن از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

کلاهبردار ۲ میلیارد ریالی در سایت دیوار دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی گفت: در پی شکایت ۲ شهروند مبنی بر اینکه فردی ناشناس در سایت دیوار به بهانه اجاره آپارتمان از آنها کلاهبرداری کرده است، این موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با بررسی مأموران مشخص شد شاکیان در سایت دیوار با آگهی اجاره دادن یک واحد آپارتمان مواجه شده که برای اجاره آن با فرد آگهی دهنده تماس گرفته بودند که وی به بهانه وجود مشتریان زیاد با ارائه شماره حساب، مبلغ رهن را از آنها مطالبه می‌کرده است.

وی اضافه کرد: با این حال، شاکیان پس از واریز وجه نه تنها موفق به ملاقات با مالک جعلی در زمان مقرر نمی شدند بلکه او حتی از پاسخ به تماس آنها امتناع و آگهی خود را نیز از سایت دیوار حذف می‌کرد.

رییس پلیس فتا استان اصفهان تصریح کرد: با بررسی مستندات و اظهارت شاکیان و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی یک متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که میزان کلاهبرداری متهم از شاکیان ۲میلیارد ریال برآورد شده است، ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه