English

رئیس پلیس فتای استان اصفهان هشدار داد؛

فریب پیامک جعلی واریز یارانه و بسته حمایتی دولت را نخورید

رئیس پلیس فتای استان در خصوص پیامک جعلی ثبت نام یا واریز بسته‌های حمایتی دولت و معرفی سایت درج شماره کارت به شهروندان هشدار داد.

فریب پیامک جعلی واریز یارانه و بسته حمایتی دولت را نخورید

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی با اشاره به ارسال پیامک جعلی واریز یارانه و بسته حمایتی دولت گفت: اخیراً مشاهده شده برخی از افراد سودجو با ارسال پیام‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی و شبکه ارتباطات موبایلی به دنبال دریافت شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضاء و cvv2 شهروندان عزیزمان با ترفند واریز یارانه یا ثبت نام بسته‌های حمایتی دولتی می‌باشند.

وی افزود: شهروندان هر گونه اخبار مربوطه را از طریق منابع موثق مانند رسانه ملی، خبرگزاری های رسمی و سایت های سازمان‌ها دریافت کنند سپس برای ثبت نام و یا ایجاد تغییرات به سایت‌هایی که آدرس آن از طریق رسانه ملی و خبرگزاری ها اطلاع رسانی می شود، مراجعه کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که سازمان ها و ادارات دولتی برای ثبت نام، ویرایش اطلاعات و هرگونه فرایندی، هیچ گاه پولی دریافت نمی کنند.

رئیس پلیس فتا اصفهان خاطر نشان کرد: در صورت مراجعه به لینک جعلی ارسالی و تکمیل فرم‌های مربوطه باید هرچه سریع تر به بانک مراجعه و نسبت به تغییر رمز دوم حساب اقدام کنید، همچنین بهترین و مطمئن‌ترین راه برای جلوگیری از گرفتار شدن در دام این نوع کلاهبرداران، مراجعه به بانک و فعال کردن رمز پویا برای حساب‌های بانکی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه