English

حذف آبیاری تانکری در فضای سبز منطقه ۵ قم

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به اجرای آبیاری تحت‌فشار در منطقه پنج خبر داد و گفت: با اجرای سیستم آبیاری تحت‌فشار، آبیاری با تانکر نیز در منطقه حذف‌شده است.

حذف آبیاری تانکری در فضای سبز منطقه ۵ قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، زین‌العابدین قراچورلوی در دیدار اهالی خیابان آیت‌الله بهاءالدینی در مسجد حضرت علی‌اکبر(ع) به موضوع توسعه فضای سبز منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: رویکرد منطقه علاوه بر توسعه فضای سبز، تحول و بهسازی نیز بوده و نیاز داریم بخشی از فضای سبز منطقه‌ بازسازی شود.

وی لزوم قطع آب شرب شهری در آبیاری فضای سبز را موردتوجه قرار داد و افزود: در این چند سال گذشته شاهد تحول بزرگی در حوزه فضای سبز در شهر قم بوده‌ایم و در کنار این توسعه به مدیریت منابع آب نیز توجه کافی شده و در منطقه پنج نیز این سیاست دنبال می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم ، اعتبار اختصاص داده‌شده به اجرای سیستم آبیاری تحت‌فشار را عددی بالغ‌بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: برای آبیاری تحت‌فشار از آب چاه در دو نوبت به ترتیب ۸۰۰ و ۷۰۰ میلیون تومان به این بخش اختصاص داده‌شده است.

وی تأکید کرد: با اجرای سیستم آبیاری تحت‌فشار، آبیاری با تانکر نیز در منطقه حذف‌شده و مدیریت منابع آبی به‌خوبی اجرا می‌شود و امیدواریم به‌زودی کل آب شرب از سیستم آبیاری فضای سبز در منطقه حذف شود.

قراچورلوی سپس خیابان‌هایی که عملیات اجرای سیستم آبیاری تحت‌فشار در آن اجرا می‌شود را نام برد و ابراز کرد: امسال خیابان شهید دل‌آذر، خیابان آیت‌الله بهاءالدینی، کلهری و خیابان کبیری انجام‌شده و سیسم آبیاری تحت‌فشار خیابان فردوسی در حال اجرا است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز فضای سبز شهر قم در شرایط مطلوبی قرار دارد و منطقه پنج نیز درحال‌توسعه و بهسازی فضای سبز محدوده خود است و پروژه‌هایی مانند ساخت دو بوستان جدید و بهسازی فضای سبز بلوار پیامبر اعظم(ص) در دستور کار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه