English

اسدی:

شهرداری در خط مقدم خدمتگذاری به مردم شهر است

شهردار شیراز در دیدار با فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه امروز شأن مسئولین را خدمت به مردم است، گفت: شهرداری در خط مقدم خدمتگذاری به مردم شهر است و ارائه خدمات باعث امید بخشی ودلگرمی شهروندان می شود.

شهرداری در خط مقدم خدمتگذاری به مردم شهر است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدحسن اسدی شهردار شیراز وضعیت شهرداری را مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: یک تیم منسجم مدیریتی در شهر شکل گرفته که در حال خدمت رسانی به مردم است اما شرایط اقتصادی اثراتش را بر شهرداری، معاملات، خرید و فروش ها و...  گذاشته و درآمد شهرداری را تحت شعاع قرار داده است.

وی اضافه کرد: شهرداری مصمم تر از قبل یکی پس از دیگری پروژه ها را فعال‌تر کرده، به صورت شبانه روزی در حال پیگیری پروژه هاست.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه تعامل مناسبی بین مردم، مسئولین و دستگاه های مختلف وجود دارد، افزود: ارتباط خوبی بین مسئولان  شهر شکل گرفته و این به معنای بهترین فرصت برای خدمت کردن به مردم است.

سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای هم افزایی با شهرداری گفت: از توان سپاه میتوان در عرصه های مختلف استفاده کرد، هر زمانی نیاز به کمک باشد وظیفه خود می‌دانیم که حضور داشته باشیم و در کنار هم میتوانیم برای حل مسائل نقش موثری داشته باشیم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس نقش شهرداری را در امور شهر کلیدی و مهمی دانست و افزود: اعتقاد داریم که مردم شیراز احساس کنند شهرداری شیراز درهمه ابعاد فعال و اثرگذار است.

وی در مورد انتخاب دکتر اسدی به عنوان شهردار جدید شیراز گفت: برداشت ما رضایت عمومی از این تحول در مجموعه شهرداری است که یک نفر از جنس خودشان به کارگیری شده و این باعث تقویت روحیه امید و تلاش  در کارکنان شده است.

سردار بوعلی در ادامه از مجموعه شورای شهر و شهرداری شیراز به خاطر حمایت از تیم فجرسپاسی قدردانی کرد و گفت: امیدوارم که همچنان نام استان فارس در صدر جدول ورزشی در تمام رشته ها باشد و بدرخشند و بتوانیم در لیگ برتر حضور داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر نیز در این جلسه گفت: خدمت در مجموعه شهرداری یکی از حساس ترین نوع خدمت است، در واقع شهرداری حلقه وصل بین حاکمیت و مردم است که در رشد و موفقیت نظام دینی نقش دارد و خوب عمل کردن این مجموعه باعث رضایت مردم می شود.

محمودی زاده گفت: هر اقدامی که می خواهیم در سطح شهر انجام دهیم باید پیوست فرهنگی و دینی داشته  باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی