English

بازدید شهردار شیراز از آخرین روند پیشرفت خط ۲مترو این کلانشهر

شهردار شیراز در بازدید از ایستگاه قهرمانان که در حال ساخت است، آخرین روند پیشرفت فاز یک خط ۲ قطار شهری را بررسی کرد.

بازدید شهردار شیراز از آخرین روند پیشرفت خط ۲مترو این کلانشهر

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز در بازدید از روند اجرای پروژه خط ۲ مترو شیراز تصریح کرد: قرار بر این است که سه ایستگاه از خط شرقی این خط تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد و قطار در خط شرقی آن حرکت کند.

اسدی اظهار کرد: در نشستی که با حضور مدیران شهری و پروژه برگزار شد، مسائل این خط بررسی و اتخاذ تصمیم شد و قرار بر این شد تا پیمانکار، ساعات فعالیت عملیاتی را شبانه‌روزی کرده تا استراتژی طول زمان بهره‌برداری به حداقل برسد.

بنابراین گزارش؛ خط ۲ قطار شهری شیراز به طول تقریبی ۱۵کیلومتر است که فاز یک آن از میدان شکوفه واقع در شهرک میانرود در جنوب غربی شیراز آغازشده و پس از عبور از بلوار عدالت و میدان بسیج در امتداد خیابان انقلاب به سمت میدان امام حسین (ع) و آزادی ادامه و در ادامه فاز ۲ ازآنجا در امتداد غرب به شرق شیراز تداوم دارد.

عمیق‌ترین نقطه ایستگاهی در خط ۲ قطار شهری شیراز، در میدان امام حسین (ع) واقع‌شده است که این ایستگاه، محل تقاطع خطوط یک و دو قطار شهری شیراز محسوب می‌شود.

در این بازدید، اعضای شورای شهر، معاونان و مدیران شهرداری و شماری از مسئولان قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به عنوان مجری پروژه خط دوم قطار شهری شیراز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه