English

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

مسئولین با ایجاد روحیه امید در بین مردم، توطئه تجزیه طلبی دشمن را خنثی کنند

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: امروز دشمنان نظام اطراف کشور کمین کرده و می‌خواهند بر کشور ما مسلط شوند اما اگر آنها وارد این کشور شوند بدون شک در فکر تجزیه آن بوده و ایران را شبیه به سوریه و عراق خواهند کرد.

مسئولین با ایجاد روحیه امید در بین مردم، توطئه تجزیه طلبی دشمن را خنثی کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در آیین بزرگداشت سالگرد شهادت سرلشکر شهید «سیدمحمدسعید جعفری» در تالار شهرداری اظهار کرد: شهدا جان خود را فدا کردند تا امروز در کشور امنیت و آرامش حاکم شود و همه باید قدردان این امنیت و ارزش هایی که در سایه این انقلاب بدست آورده ایم باشیم.

سرهنگ پاسدار سعید بهشتی گفت: امروز دشمنان نظام اطراف کشور کمین کرده و می‌خواهند بر کشور ما مسلط شوند اما اگر آنها وارد این کشور شوند بدون شک در فکر تجزیه آن بوده و ایران را شبیه به سوریه و عراق خواهند کرد.

وی اضافه کرد: نظام ایران اسلامی پایه هایی که دارد که خوشبختانه دشمن قدرت شناخت این پایه ها را ندارد و از اینرو تاکنون توطئه ها و دسیسه های فراوان آنها برای ضربه زدن به این نظام بی ثمر باقی ماده است.

سرهنگ بهشتی، مردم را یکی از این پایه های مستحکم نظام عنوان کرد و یادآور شد: مردم ما که بیش از ۲۲۰ هزار نفر شهید تقدیم این انقلاب کرده اند هرگز میدان را برای دشمنان نظام خالی نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم ما شایسته بهترین خدمت ها هستند بیان کرد: مسوولان باید در کنار مقابله با تبلیغات رسانه های دشمن و دادن امید به مردم تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم بکار گیرند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه