English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

۱۲ فروردین ۵۸ نقطه آغاز مردم سالاری دینی ایران، در صحنه جهانی بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در خطبه های امروز نماز جمعه کرمانشاه از ۱۳ فروردین ۱۳۵۸ به عنوان نماد بارز و دندان شکن مردم سالاری دینی به بدخواهان جهانی یاد کرد.

۱۲ فروردین ۵۸ نقطه آغاز مردم سالاری دینی ایران، در صحنه جهانی بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه استان با بیان این مطلب که ۱۲ فروردین به عنوان نقطه عطف تبلور مردم سالاری دینی در تاریخ تحولات معاصر کشور محسوب می شود، ابراز داشت: بنا بر تدبیر به موقع امام خمینی (ره) در پاسخ کوبنده و قاطع بر یاوه گویی های سلطنت طلبان، منافقین و معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران با گذشت سه ماه از پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه ۱۳۵۷، در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ دستور به برگزاری رفراندوم عمومی در سطح کشور دادند.

عباس سروری با تاکید بر اینکه مردم با حضور پرشور خود از ساعت‌ها قبل از آغاز رای گیری ۱۲ فروردین، به اثبات رساندند که غیرتمندانه پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، خاطرنشان ساخت: رای حداکثری ۹۸.۲ درصدی آری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آن روز به اثبات رساند که با رای قاطع مردم این حرکت انقلابی رسمیت پیدا کرده است.

وی از این رفراندوم عمومی در نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان نمونه بارز الگوی موفق مردم سالاری دینی در سطح جهان یاد کرد و افزود: امام خمینی (ره) نیز پس از این پیروزی ارزشمند از برگزاری این رفراندوم در ۱۲ فروردین به عنوان روزی بزرگ که مردم ایران می خواهند که اسلام و قرآن کریم بر آنها حکومت کند و عیدی بزرگ که نماد قدرت مردم سالاری دینی است، یاد کردند.

استاندار کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در خصوص نمودهای بارزی ۱۲ فروردین ۵۸ در عرصه های مختلف کشور از گذشته تاکنون اظهار داشت: در حوزه‌های داخلی برگزاری این رفراندوم ضربات سنگینی را به لیبرال ها و دموکراتهای غربگرا، چریک های فدایی خلق و همه گروه های متمایل به شرق و غرب وارد کرد که با رای آری به نظام مقدس جمهوری اسلامی مصداق بارز«نه غربی، نه شرقی جمهوری اسلامی» را به اثبات رساند.

وی افزود: از طرفی این روز نقطه پایان رسمی سقوط نظام طاغوت و ستم شاهی در کشور در صحنه جهانی بود.

سروری تصریح کرد: روز ۱۲ فروردین که سرچشمه آن در بهمن ۵۷ شکل گرفته بود به عنوان نماد بارز و قانونی از نظام رسمی و مقدس جمهوری اسلامی بود که ادامه آنرا می توان در حرکت انقلابی دانشجویان در ۱۳ آبان ۵۸ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و کوتاه کردن دست دخالت استعمارگران از ایران اسلامی مشاهده کرد .

وی تأکید کرد: به واقع روز ۱۲ فروردین ۵۸ را تجلی مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی ایران می دانیم و امروز پس از گذشت بیش از چهل سال از پیروزی این انقلاب مردمی به رغم تمام کارشکنی ها و مشکلات داخلی و خارجی، موفقیت های بی بدیلی با غیرت جوانان انقلابی این مرز و بوم برای کشورمان در تمام زمینه های بین المللی کسب شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد: با تدابیر همیشگی و به موقع مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۴۰۱ با نام تولید دانش بنیان، بتوانیم با همت بالا جوانان غیور ایران اسلامی همچون روزهای پر شوری گذشته در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به قله های رفیع بالندگی کشور دست پیدا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه