English

دوره آموزش آنلاین قرآن‌کریم در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه گفت: دوره آموزش آنلاین قرآن‌کریم به همت اتحادیه مؤسسات قرآنی کرمانشاه در استان برگزار می‌شود.

دوره آموزش آنلاین قرآن‌کریم در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه از برگزاری دوره آموزش آنلاین قرآن‌کریم ویژه مدیران و مربیان قرآن‌کریم در استان خبر داد و اظهار کرد: این دوره آموزشی ذیل عناوینی برگزار خواهد شد و شامل کارگاه آشنایی با مفاهیم و مبانی رایانه، کارگاه آشنایی با مفاهیم اینترنت و تشریح فناوری اطلاعات، کارگاه سوادرسانه‌ای دیجیتال، مجازی و خبری و کارگاه تولید و انتشار محتوا و تشریح زیرساخت‌های تدریس آنلاین است.

وی در ادامه با اشاره به موضوع جهاد تبیین و مبانی مهم آن به ویژه در حوزه فضای مجازی، افزود: جهاد تبیین که در ماه‌های اخیر در بیانات رهبر معظم انقلاب بار‌ها مورد تأکید قرا گرفته و ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند یک مفهوم اسلامی و یک فرهنگ ادبیاتی است که باید در این فضا قدم برداشت چرا که در موضوعی که حق است باید مستحکم ایستاد.

سلیمی تصریح کرد: به معنای ناب کلمه «فضای مجازی» عرصه جهاد تبیین است چرا که در این فضا ما با شبهات بسیاری مواجهه هستیم و در این عرصه نبود سواد کافی و توانمندی لازم باعث شده تا شاهد ابهامات بسیار زیادی باشیم.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه گفت: امروز جهاد تبیین یکی از مهم‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری از آحاد امت به ویژه قشر مؤمن و انقلابی قرآنیان جامعه است. راهبرد فعلی مواجهه با جمهوری اسلامی در قالب جنگ ترکیبی است و در جنگ ترکیبی برای غلبه بر حریف از ابزار‌های رسانه‌ای به ویژه فضای مجازی که کاربرد و اثرگذاری بالایی دارد استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: باید توجه داشت که دشمن جنگ در بستر رسانه و فضای مجازی را به نحوی طرح‌ریزی کرده است تا ایده‌ها، ساختارها، اعتقادات، آرمان‌ها، کارکرد‌ها و اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران را در ابعاد و سطوح گسترده‌ای تخریب کند و برعکس خود و آن‌چه که متعلق به خود است را به عنوان دوای درد مردم ایران جا بزند.

سلیمی تأکید کرد: مقام معظم رهبری با حکمت و درایت بالایشان بر اهمیت جهاد تبیین به ویژه در عرصه رسانه و فضای مجازی تأکید کرده‌اند چرا که مهم‌ترین الزامات موفقیت در جنگ ترکیبی، جهاد تبیین و توانمندسازی در عرصه فضای مجازی است.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: برپایی دوره آموزشی یاد شده به منظور لبیک به فرمان مقام معظم رهبری است و اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه اقدام به برگزاری چهار کارگاه در ۲ دوره توانمندسازی مدیران و مربیان قرآنی در استان کرمانشاه کرده است.

وی به مزایای دوره نیز اشاره کرد و افزود: اعطای گواهینامه معتبر در پایان دوره، برگزاری دوره به شیوه حضوری با بهترین اساتید در حوزه فضای مجازی، حمایت ویژه از طرح‌های شاخص در حوزه فضای مجازی، ساماندهی بیمه تأمین اجتماعی ویژه شغل آموزش آنلاین قرآن و ساماندهی تسهیلات وام ۵۰ میلیون تومانی ویژه شغل آنلاین قرآن از مزایای این دوره است.

سلیمی در پایان زمان ثبت‌نام دوره آموزش آنلاین قرآن کریم در کرمانشاه را از ۲۲ تا ۳۱ فروردین‌ماه اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان حضور در این دوره می‌توانند به دفتر اتحادیه در سازمان تبلیغات اسلامی مراجعه و یا با شماره ۰۹۳۵۴۲۸۰۴۲۲ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه