English

به مناسب روز جهانی کار و کارگر انجام شد؛

تجلیل معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه از کارکنان ایران خودرو

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر از کارکنان ایران خودرو تقدیر کرد.

تجلیل معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه از کارکنان ایران خودرو

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرپرست معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه به روز جهانی کار و کارگر از زحمات و تلاش های خالصانه کارگران شرکت ایران خودرو در مسیر پیشبرد اهداف توسعه ای استان تقدیر و تجلیل کرد.

 باباخانی در دیدار با مدیرعامل و کارگران نمونه ایران خودرو صحنه گفت: کارگران سربازان پرتلاش و فداکار جبهه اقتصادی هستند و بخش تولید سخت تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه و بحران کرونا با همت مضاعف کارگران روند فعالیت ها را با اهتمام جدی ادامه داده و  برای رونق و جهش تولید از خودگذشتگی و ایثار کردند.

وی افزود: نمونه بارز این تلاش و پشتکار غلبه شرکت ایران خودرو بر شرایط سخت و جهش ۶۵ درصدی تولید در سال ۹۹ بوده است که قابل تقدیر و قدردانی است و‌ این افزایش ظرفیت تولید گامی مهم در توسعه این شرکت است.

دکتر باباخانی ادامه داد: این شرکت با برنامه ریزی مناسب،  جهش واقعی را به منصه ظهور رساند و توانست با افزودن بر تعداد پرسنل، میزان تولید خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و حتی اقدام به صادرات خودرو نماید که این مصداق تحقق واقعی جهش تولید و تلاش برای تحقق شعار سال است.

باباخانی کارگران را بازوان توانمند اقتصاد کشور نامید و گفت: توجه به اینکه تولید در چند سال گذشته همواره مد نظر مقام معظم رهبری بوده و نامگذاری سال‌های گذشته با محوریت تولید، نشان از اهمیت تولید و تلاش مضاعف برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد، شاهد فداکاری و کار جهادی‌کارگران بودیم و در واقع نقش آفرینی موثر این جامعه دلسوز قابل تقدیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه