English

حسینی:

فرهنگسراها ابزار اصلی تعالی اجتماعی شهروندان هستند

نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با مدیریت عالمانه و برنامه ریزی منطبق با نیازهای شهروندان و سیاست های شورا می توان هویت و جایگاه واقعی فرهنگسراها را احیا نمود.

فرهنگسراها ابزار اصلی تعالی اجتماعی شهروندان هستند

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سیده مریم حسینی نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز در جلسه این کمیسیون از فرهنگسراها به عنوان نمادهای فرهنگ سازی در مناطق و محلات شهرداری نام برد و گفت: با مدیریت عالمانه و برنامه ریزی منطبق با نیازهای شهروندان و سیاست های شورا می توان هویت و جایگاه واقعی فرهنگسراها را احیا نمود.

رییس کمیته حاشیه نشینی و رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار رسیدگی به وضعیت ساختاری فرهنگسراها را از اولویت های کمیسیون فرهنگی دانست و تاکید کرد: تحقق اهداف فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در بستر فرهنگسراها شکل می گیرد.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت بخش عمده ای از فرهنگسراهای شیراز که راکد و یا نیمه فعال هستند بر تجهیز فرهنگسراها به عنوان اولویت اصلی سازمان فرهنگی تاکید کرد و گفت: شهروندان شیراز لایق بهترین فضاهای فرهنگی و ورزشی به روز ، مجهز و استاندارد هستند و در این صورت می توان انتظار استقبال از برنامه های فرهنگی شهرداری را داشت.

حسینی همچنین اظهار داشت : با تاکید آقای مهندس رضا محمدیان رییس کمیسیون فرهنگی ، ورزشی  و سومین حرم اهل بیت ، کمیته ای برای رسیدگی به تمام فضاهای فرهنگی ، ورزشی و مشاوره ای شهرداری تشکیل گردید. 

 وی حضور نیروهای خلاق و صاحب تفکر فرهنگی را نیاز اصلی سازمان فرهنگی دانست و بر تعامل بیشتر با اصحاب فرهنگ و هنر در جهت تعالی جامعه تاکید کرد.

همچنین در این جلسه گزارشی از وضعیت ساختاری و برنامه های فرهنگسراهای حکمت، مشتاق، فاطمی، جوادیه، نمازی، زیباشهر، بهمن بیگی، جهاد و شهادت، شهروند و هنر و ... ارایه شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه