English

خواست خدایی خبر داد؛

ایجاد فرصت برای هنرمندان شیرازی

ناظر شورای اسلامی در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز از تجهیز و راه اندازی کارگاه هنر شیراز بر اساس سیاست گذاری های انجام شده در شورا در آینده نزدیک ،توسط سازمان سیما و منظر فضای سبز شهرداری شیراز خبر داد.

ایجاد فرصت برای هنرمندان شیرازی

به گزارش خبرگزاری موج فارس، افسانه خواست خدایی عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در سازمان سیما، منظر و فضای سبز  از ایجاد فرصت برای همکاری هنرمندان جوان و پیشکسوت با سازمان سیما و منظر  در طراحی،ساخت ، آماده سازی و  اجرای المان ها و پروژه های منظر شهری خبر داد.

وی افزود : شورای اسلامی شهر شیراز حمایت همه جانبه بر ایجاد فرصت جهت استفاده هنرمندان توانمند شیرازی از این فضای کار اشتراکی دارد.

افسانه خواست خدایی با اشاره به ضرورت شکل گیری چرخه آموزش، طراحی و تولید به منظور ساخت آثار هنری شهری فاخر و در شان نام شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) و شهری با پیشینه غنی هنری افزود: هنرمندان سرمایه‌های هر شهر محسوب می‌شوند و باید از این سرمایه در راستای اعتلای هنرهای شهری شیراز و منظر شهری بهره برد.
 
در این بازدید روح الله مظفری رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز نیز ضمن تشریح اهداف شکل گیری و برنامه‌ریزی فیزیکی‌ و عملکردی این کارگاه، به ارائه گزارشی از نحوه عملکرد سازمان در همکاری و امضای تفاهم نامه با دانشگاه‌ها و مراکز علمی، فرهنگی و هنری پرداخت.
 
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری  اهداف تشکیل این کارگاه را ایجاد فرصتی برای تعامل هنرمندان پیشکسوت و جوان، ایجاد امکان بروز استعدادها و هنرمندانی که فضای مناسبی جهت ساخت و ارائه آثار خود را ندارند، استفاده از امکانات مجموعه شهرداری در راستای کاهش هزینه ها، ایجاد مکانی برای برگزاری رویدادها و جشنواره ها متناسب با عملکرد سازمان، ایجاد بستر مناسب جهت حمایت از هنرها و فنون در حال فراموشی (همچون کاشیکاری، آجر کاری، آیینه کاری و...)، ایجاد ارتباط مستقیم جوانان و علاقمندان با اساتید و سرمایه های فرهنگی و  افزایش کیفیت و تعداد آثار و المان های شهری عنوان کرد.
 
لازم به ذکر است این کارگاه در یکی از فضاهای متعلق به سازمان و در مجاورت فرهنگسرای شهروند به مساحت بیش از ۷۰۰متر مربع در حال آماده سازی است و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه