English

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خبر داد؛

استقرار ایستگاه پلیس در پایانه صفه اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از استقرار ایستگاه پلیس در پایانه صفه با هدف رفع معضل کارتن خوابی در این پایانه خبر داد.

استقرار ایستگاه پلیس در پایانه صفه اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ابوالفضل توکلی در دیدار با فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تأکید بر لزوم تأمین کامل امنیت محیط پایانه‌ها اظهار کرد: یکی از معضلات اجتماعی موجود در محیط پایانه‌ها کارتن خوابی است و از این رو ایستگاه پلیس مجدداً در پایانه صفه مستقر خواهد شد.

وی وجود انبارهای غیرمجاز در حدفاصل پل چمران تا خیابان غرضی را از دیگر معضلات اجتماعی عنوان کرد و افزود: با توجه به درخواست‌های شهروندان ساماندهی این مکان‌ها برای رفع مشکلات ترافیکی محدوده پایانه کاوه و نظارت بر عملکرد آنان ضروری است.

ضرورت رفع معضل انبارهای غیرمجاز توسط مدیریت استان

فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در این دیدار گفت: ظرفیت نیروی انسانی انتظامی استان محدود است از این رو برای رفع مشکلات اجتماعی و امنیتی شهر باید کارها بین ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف تقسیم شود.

سردار محمد رضا میرحیدری با بیان اینکه کمتر از یک درصد کالاهایی که جا به جا می‌شود غیر مجاز و قاچاق هستند، ادامه داد: معضل انبارهای غیرمجاز باید به صورت کارشناسی و از سوی مدیریت استان رفع شود.

او با تأکید بر تقویت و حفظ شأن و منزلت پلیس در جامعه خاطرنشان کرد: رفع معضلات اجتماعی از قبیل کارتن خوابی مستلزم همکاری سایر سازمان‌ها و نهادها از جمله شهرداری و بهزیستی با نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به لزوم آموزش عوامل حفاظت فیزیکی و انتظامات پایانه‌ها، تعامل نزدیک و تخصصی بین نیروی انتظامی و سازمان پایانه‌ها را ضروری دانست.

لزوم ساماندهی مسافربرهای شخصی پایانه صفه

رئیس پلیس راهور استان نیز اظهار کرد: ساماندهی مسافربرهای سواری مقابل پایانه صفه در کاهش معضل ترافیک این منطقه تأثیرگذار است و از این رو باید در این خصوص اقدام اساسی انجام شود.

سرهنگ محمد رضا محمدی با اشاره به وجود معضلات و مشکلات پایانه‌های مسافربری شهر تأکید کرد: لازم است به منظور یافتن راهکاری مناسب برای رفع این معضلات، مشکلات در شورای ترافیک استان مطرح شود.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه