English

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و پایانه های مسافربری اصفهان اعلام کرد:

جابجایی حدود ۱۳ میلیون مسافر از پنج پایانه مسافربری اصفهان در سال ۹۷

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و پایانه های مسافربری اصفهان ازجابجایی حدود 13 میلیون مسافر از پنج پایانه مسافربری اصفهان در سال 97 خبر داد.

جابجایی حدود 13 میلیون مسافر از پنج پایانه مسافربری اصفهان در سال 97

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،  عباس محبوبی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: حدود 13 میلیون در سال 97 با 1006 سرویس از پنج پایانه مسافربری اصفهان جابجا شدند.

وی بیان داشت: در حال حاضر از پایانه های مسافربری در اصفهان به 160 شهر کشور تردد انجام می شود که بیشترین آن مربوط به تهران و مشهد می باشد.

مجبوبی افزود: 47 شرکت مسافربری در اصفهان فعالیت می کنند که 17 شرکت در ترمینال کاوه، 15 شرکت در ترمینال صفه، 7 شرکت در ترمینال زاینده رود، 6 شرکت در ترمینال جی و یک شرکت نیز  در ترمینال صمدیه  مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و پایانه های مسافربری اصفهان گفت: دو پایانه مسافربری صفه و کاوه مجهز به اتاق مادر و کودک هستند.

محبوبی خاطر نشان کرد: از سال گذشته اورژانس اجتماعی در دو پایانه صفه و کاوه در اختیار بهزیستی قرار گرفته است تا دختران و پسران فراری مشاوره داده شوند و به آغوش خانواده بازگردند.

جابجایی مسافر

وی اضافه کرد: در پایانه صفه برای ارائه خدمات بهتر به مسافرین و صرفه جویی در وقت جایگاه گازوئیل اتوبوس احداث می شود.

محبوبی با اشاره به دریافت عوارض 5 درصدی شرکت های مسافربری گفت: در سال گذشته حدود 5 میلیارد و 600 میلیون تومان عوارض دریافت شده است.

وی با اشاره به اینکه  در سال گذشته هزینه نگهداری ترمینال کاوه حدود 2 میلیارد تومان بود، افزود: امسال بودجه کل پایانه های مسافربری دراصفهان 21 میلیارد و 200 میلیون تومان می باشد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و پایانه های مسافربری اصفهان گفت: برای نخستین بار طرح  اتوماسیون بار به مساحت 300 متر مربع در پایانه کاوه  اصفهان راه اندازی شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه