English

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خبر داد

آماده باش سازمان پایانه های مسافربری اصفهان برای سفرهای تابستانی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از آماده باش سازمان پایانه های مسافربری اصفهان برای سفرهای تابستانی خبر داد.

آماده باش سازمان پایانه های مسافربری اصفهان برای سفرهای تابستانی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، عباس محبوبی گفت: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان در آستانه آغاز سفرهای تابستانی، تدابیر لازم را برای سفر شهروندان پیش بینی کرده است.

وی افزود: اقدامات لازم برای سفرهای تابستانی همشهریان در پایانه های پنج گانه شهرداری اصفهان انجام شده است.

وی با اشاره به این که سازمان پایانه های مسافربری طرح‌های مختلفی را در قالب توسعه خدمات، امنیت اجتماعی، زیباسازی، نوسازی و بهسازی و به منظور رفاه حال مسافران اجرا کرده است، اذعان داشت: این سازمان تلاش می کند خدمات گوناگون و متنوعی را در سطح پایانه‌های خود ارایه ‌دهد تا مسافران با کمترین مشکل مواجه شوند. 

محبوبی ادامه داد: رنگ‌آمیزی صندلی‌های سالن انتظار، نظافت 24 ساعته محوطه پایانه ها، به روز رسانی هتل های کاوه و صفه، نظارت دقیق ماموران بهداشت سازمان بر توزیع اقلام خوراکی و رستوران های داخل پایانه ها و حضور نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت بیشتر در محیط پایانه‌ها به منظور ارائه خدمات بهتر در ایام تابستان از جمله این موارد است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به راه‌اندازی سامانه سنا سفر (سامانه نمایشگر اطلاعات سفر) برای جلوگیری از ایجاد بازار سیاه در زمینه بلیط اتوبوس، تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه موفقیت هایی برای جلوگیری از تخلفات حاصل شده است.

گفتنی است؛ در حال حاضر در سطح شهر اصفهان پنج پایانه فعال شامل پایانه کاوه در شمال شهر، پایانه صفه در جنوب، پایانه جی در شرق، پایانه زاینده رود در غرب اصفهان و پایانه صمدیه وجود دارد و روزانه ۱۷ هزار مسافر در پایانه مسافربری کاوه، ۱۳ هزار مسافر در پایانه مسافربری صفه، ۱۳ هزار مسافر در پایانه مسافربری زاینده‌رود، سه هزار مسافر در پایانه مسافربری جی و چهار هزار مسافر در پایانه صمدیه تردد می‌کنند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی