English

اسکندری اعلام کرد؛

نصب ۵ هزار دستگاه کنتور هوشمند فهام در سال جاری در فارس

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اعلام کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده و با هدف تحقق برنامه‌های مدیریت مصرف برق، تا پایان امسال ۵ هزار دستگاه کنتور فهام نصب خواهد شد.

نصب ۵ هزار دستگاه کنتور هوشمند فهام در سال جاری در فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس، علیرضا اسکندری سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق فارس در جمع خبرنگاران گفت: با هدف تحقق برنامه های مدیریت مصرف و افزایش کنترل پذیری شبکه برق، بهبود کیفیت ولتاژ و اجرای طرح فهام، از سال ۹۵ تاکنون برای ۳۲ هزار مشترک دیماندی این شرکت کنتور هوشمند فهام نصب شده است.
اسکندری تعداد کنتورهای فهام نصب شده طی نیمه نخست امسال در محدوده ۲۶ شهرستان تحت پوشش توزیع نیروی برق فارس را ۲۸۰۰ دستگاه کنتور هوشمند فهام اعلام کرد.
وی کنتورهای هوشمند را راهکاری برای رصد میزان مصرف مشترکان دانست و گفت: برای بیش از ۸۵ درصد از مشترکان دیماندی و ۱۰۰درصد از مشترکان کشاورزی این کنتورها نصب و راه اندازی شده است و در آینده نزدیک کنتورهای هوشمند برای همه مشترکان نصب خواهد شد تا از این طریق  مدیریت بار و متعادل سازی مصرف برق استان به صورت کامل، تحقق یابد.
اسکندری، متعادل سازی مصرف، فراهم شدن بستر اصلاح الگوی مصرف، رصد دقیق میزان مصرف برق مشترکان را از مزیت‌های نصب کنتورهای هوشمند برشمرد و گفت: کنتورهای فهام به صورت آنلاین کار قرائت وکنترل پذیری انشعاب برق مشترکان را انجام داده و سبب ارتقای بهره وری و کاهش تلفات انرژی می‌شوند.
سرپرست معاونت فروش وخدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، رویت پذیری و کنترل پذیری کنتورهای برق مشترکان را از جمله اهداف مهم این طرح عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح همچنین می‌تواند مزیت‌هایی چون، کاهش هزینه‌های قرائت و توزیع، کنترل بار مشترکان پرمصرف و کاهش خاموشی‌های ناشی از کمبود تولید نیرو را در پی داشته باشد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه