English

داور بستام خبر داد؛

انسداد ۳۶ حلقه چاه غیرمجاز در استان اردبیل

نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از عملیات انسداد ۳۶ حلقه چاه غیرمجاز در ۴ ماهه اول سال جاری در سطح استان خبر داد.

انسداد ۳۶ حلقه چاه غیرمجاز در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، داور بستام ، نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: با انسداد این تعداد چاه غیرمجاز در سطح استان اردبیل نیم میلیون مترمکعب در مصرف آب‌های زیرزمینی صرفه جویی شده است.

وی همچنین از تقلیل منصوبات ۱۰ حلقه چاه مجاز در ۴ ماهه اول سالجاری در سطح استان خبر داد و گفت: در همین مدت برق ۱۰ حلقه چاه دیگر هم به دلیل تخلف قطع شده است که با این اقدامات هم ۴۰۰ هزار مترمکعب در مصرف آب صرفه جویی بعمل آمده است.

نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل همچنین با اشاره به نصب ۷۰ دستگاه کنتور هوشمند و حجمی بر روی چاه‌های مجاز در سطح استان در ۴ ماه گذشته گفت: با این اقدام بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب در مصرف آب‌های زیرزمینی صرفه جویی شده است.

بستام با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگ سازی در مصرف آب گفت: با اجرای برنامه‌های تعادل بخشی در سطح استان جلوی هرگونه سوء استفاده از منابع آب را خواهیم گرفت.

وی همچنین با اشاره به فعالیت ۲۲ اکیپ گشت و بازرسی از منابع آب در سطح استان یادآور شد: به همت این اکیپ‌ها و همکاری مستمر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در حفاظت و صیانت از منابع آب نظارت‌های خود را دوچندان خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه