English

برای چهارمین سال متوالی؛

چهارمین کنفرانس ملی مهارت‌های نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات برگزار می‌شود

چهارمین کنفرانس ملی مهارت‌های نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات با رویکرد اشتغال‌زایی و کارآفرینی در حوزه تخصصی فیبر نوری برای چهارمین سال پیاپی برگزار می‌شود.

چهارمین کنفرانس ملی مهارت‌های نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، دبیر چهارمین کنفرانس ملی مهارت‌های نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری نخستین دوره این کنفرانس ملی در سال ۹۷ گفت: بیش از ۱۶۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ملی از سراسر ایران رسید که در نهایت ۸۶ مقاله در این کنفرانس با رویکرد مهارتی پذیرش شد.

محمد اخلاق پور اضافه کرد: با شیوه بیماری کرونا در سال ۹۸ و قرنطینه عمومی، اختتامیه کنفرانس ملی مهارت‌های نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات در سال ۹۹  به ‌صورت مجازی برگزار شد.

وی ادامه داد: دومین کنفرانس ملی مهارت‌های نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات با حمایت‌ها و همکاری‌های مستمر سازمان فاوا و اداره پژوهش‌وفناوری شهرداری اصفهان از ۱۵ لغایت ۲۵ آذرماه به مناسبت هفته پژوهش برگزار گردید و حدود ۱۲۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد.

رئیس مجتمع آموزشی فنی و حرفه‌ای علم و فناوری  گفت:در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۵۰ مقاله به دبیرخانه سومین کنفرانس ملی مهارت‌های نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات ارسال شد که در پایان ۳۰ مقاله جهت درج در پایگاه‌های داده علمی پذیرش شد.

اخلاق پور بیان کرد: در سال جاری و برای چهارمین کنفرانس ملی مهارت‌های نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات، مقالات پذیرش شده علاوه بر درج در پایگاه دانشی معتبر و نشریه تخصصی «سیستم های پردازش و ارتباطاتی چند رسانه‌ای هوشمند» دانشگاه زنجان منتشر خواهد شد.

وی گفت: در این دوره دو داور، مقالات دانش پژوهان را ارزیابی خواهند کرد که یکی از داوران از هیئت تحریریه نشریه تخصصی «سیستم های پردازش و ارتباطاتی چند رسانه‌ای هوشمند» دانشگاه زنجان است.

دبیر کنفرانس ملی کنفرانس ملی مهارت‌های نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات با بیان اینکه گواهی پذیرش مقالات به صورت الکترونیکی برای همه صاحبان مقاله ارسال می‌شود، افزود: پس از برگزاری کنفرانس نیز این گواهی‌ها به صورت چاپ شده از طریق پست برای افراد ارسال می شود.

اخلاق پور در ارتباط با زمان برگزاری این کنفرانس توضیح داد: چهارمین کنفرانس ملی مهارت‌های نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات ۲۵ آذرماه امسال برگزار می شود و آخرین مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه کنفرانس، چهارم آذرماه است.

وی با اشاره به شعار سال بیان داشت: امسال یک شرکت دانش بنیان متخصص در زمینه فیبر نوری نیز به عنوان حامی در کنار چهارمین کنفرانس ملی مهارت‌های نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات قرار دارد که بحث اشتغال‌زایی صاحبان مقالات و ایده‌ها را پیگیری کند.

دبیر کنفرانس ملی کنفرانس ملی مهارت‌های نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات گفت: دانش‌پژوهان می‌توانند راهنمای کامل نحوه و فرم ارسال مقالات را از طریق سایت به آدرس اینترنتی STSKILLS.IR دریافت کنند و سپس مقالات را در قالب ورد و یا PDF به آدرس info@stskills.ir ایمیل کنند.

به گزارش موج؛ دبیرخانه کنفرانس ملی مهارت‌های نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری ارتباطات از سال 97 با حضور دکتر جلالی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و فریده روشن رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان و مسئولین دانشگاه های استان اصفهان به صورت دائمی در مجتمع آموزش فنی و حرفه ای علم و فناوری تاسیس گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه