English

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران:

حضور مؤثر بنگاه‌های اقتصادی مازندران در مهارت‌آموزی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت: هدف از تأمین نیروی انسانی ماهر مورد نیاز در حوزه صنایع ایجاد زمینه‌های اشتغال است.

حضور مؤثر بنگاه‌های اقتصادی مازندران در مهارت‌آموزی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با اعلام این خبر اظهار داشت: اینکه یکی از اهداف اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، برگزاری آموزش‌های مهارتی در واحدهای صنعتی برای بالا بردن سطح مهارت نیروی کار بوده که ارتباط مستقیم با افزایش تولید و بهره وری دارد.

وی با اشاره به عملکرد شش ماهه سالجاری در بخش صنایع و صنوف، ادامه داد: 1003 نفر از شاغلین بنگاه‌های اقتصادی آموزش های ضمن خدمت را کسب کردند و این اداره کل برای آموزش 200 نفر از مهارت آموزان مراکز دولتی، از ظرفیت تجهیزاتی صنایع و صنوف استان در قالب آموزش دوگانه مهارت و کار بهره جست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: جهت تربیت نیروی کار ماهر توسط بنگاه‌های اقتصادی، مجوز ایجاد 18 مرکز آموزش جوار کارگاه صنایع و صنوف صادر شد و در طول شش ماهه اول سال‌جاری با مساعدت این مشاغل 1067 نفر آموزش در محیط کار واقعی را کسب کردند.

وی در پایان گفت: آموزش‌های مهارتی با موضوعیت ارتقاء مهارت شاغلین، عامل تأثیرگذار در ایجاد امنیت و پایداری شاغلان در واحدهای تولیدی می باشد و بنابراین برای رفاه حال کارگران جهت جلوگیری از نگرانی‌های بیکاری، آموزش‌ها باید در حوزه های مختلف مهارت محور باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه