English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه خبر داد؛

پیشرفت ۴۰ درصدی ۱۵۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در مبارکه

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه از پیشرفت ۴۰ درصدی ۱۵۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در مبارکه خبر داد.

پیشرفت ۴۰ درصدی ۱۵۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در مبارکه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین صفری با بیان اینکه تعداد ۱۵۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: جلسات کمیته کارشناسی بازنگری طرح  جامع مبارکه به پایان رسیده و در مرحله تصویب قرار دارد.

وی در خصوص مجموعه اقدامات بعمل آمده در نیمه اول سالجاری در حوزه های مختلف کاری این اداره اظهار داشت: در حوزه نهضت ملی مسکن بررسی وضعیت بالغ بر دو هزار و ۴۰۰ متقاضی از لحاظ سابقه واگذاری دولتی (از سامانه جامع املاک و مستغلات)، استعلام سابقه مالکیت از اداره ثبت اسناد و املاک و استعلام تسهیلات بانک مسکن انجام پذیرفت. 

 این مقام مسئول با اشاره به بررسی وضعیت و اصلاح فرم ج بیش از یکهزار و ۶۰۰ متقاضی اذعان داشت: این افراد بعضاً یا به دلیل اینکه در گذشته در طرح مسکن مهر ثبت نام نمودند و بنا به دلایلی ثبت نامشان منجر به واگذاری مسکن نشده است فرم ج آنان قرمز باقیمانده و یا به دلیل تشابه اسمی و عدم تشخیص سامانه قرمز شده است، که پس از مراجعه به این اداره اقدامات لازم در این خصوص بعمل آمد. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه با بیان اینکه تعداد ۱۵۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: بمنظو تامین زمین جهت اجرای این طرح،  قطعه زمینی با مساحت تقریبی ۱۵ هکتار از اراضی جنب مسکن مهر دیزیچه به این امر اختصاص شده که مراحل تفکیک و مصوبه شورای مسکن در دست اقدام است. 

وی درخصوص آخرین وضعیت احداث راه‌های شهرستان مبارکه  بیان داشت: درحال حاضر پروژه احداث باند دوم محور مبارکه – بروجن به طول ۲۸ کیلومتر با ردیف اعتبار ملی در دست اجرا است. 

صفری با اشاره به اینکه طرح جامع شهر مبارکه در دست بازنگری است گفت: جلسات کمیته کارشناسی این طرح به پایان رسیده و در مرحله تصویب قرار دارد. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه افزود: طرح‌های تفصیلی شهرهای زیباشهر، طالخونچه، کرکوند و دیزیچه در دست  تهیه و اقدام است. 

 صفری عنوان کرد: مطابق با سیاست‌گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان دو قطعه زمین با کاربری اداری به مساحت ۷۰۰ مترمربع به دستگاه‌های اجرایی شهرستان، ۱۲ قطعه با کاربری تجاری به مساحت  ۳۰۰ مترمربع و دو قطعه زمین با کاربری صنعتی به مساحت پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع واگذار شد. 

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه بیان داشت: در راستای حفاظت از اراضی ملی شهرستان مبارکه با تلاش و همت عوامل یگان حفاظت اراضی تعداد دو مورد حکم قطعی قضایی و خلع ید به مساحت پنج هزار و ۴۰۰ مترمربع اجرا و شش فقره رفع تصرف فوری جمعاً به مساحت ۷۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه