English

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه‌ و شهرسازی مازندران خبر داد؛

رد صلاحیت ۳۰ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در مازندران

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه‌ و شهرسازی مازندران از پایان بررسی صلاحیت 145 هزار و 220 نفر از ثبت‌نام شدگان طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

رد صلاحیت 30 هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید عباس رهگشای اظهار داشت: از این تعداد نام 30 هزار و 101 نفر از این متقاضیان به علت نداشتن شرایط قانونی حذف شده است.

وی ادامه داد: در مجموع حدود 115 هزار و 119 هزار متقاضی در استان صلاحیت اولیه برای بهره‌مندی از تسهیلات و خانه‌دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن را کسب کردند که از این تعداد 70 هزار و 126 نفر سهم 400 میلیون ریالی خودشان را برای خانه دار شدن پرداخت کردند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه‌ و شهرسازی مازندران سهم مازندران برای نخستین سال اجرای طرح نهضت ملی مسکن را ساخت 38 هزار واحد مسکونی اعلام کرد و بیان داشت: با توجه به استقبال چشمگیر مازندرانی ها در پرداخت سهم مالی خودشان، آمادگی برای ساخت تعداد بیشتری خانه در سال اول وجود دارد.

وی بیشترین میزان استقبال از طرح نهضت ملی مسکن در استان را مربوط به ساری، بابل و آمل اعلام کرد و گفت: در مجموع حدود 25 درصد از افراد واجد شرایط و احراز صلاحیت شده در این طرح، شهروندان این سه شهرستان بزرگ مازندران هستند.

رهگشای با اظهار این که کمترین استقبال از نام نویسی در طرح مربوط به جویبار و گلوگاه بوده است، تصریح کرد: در مجموع 2 ‌هزار و 803 نفر در جویبار و یک‌هزار و 925 نفر هم در گلوگاه برای خانه دار شدن در قالب نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: روند اعطای تسهیلات 350 میلیون تومانی به متقاضیان مرکز استان و 300 میلیون تومانی به متقاضیان دیگر شهرستان‌های مازندران که تمام شرایط اداری و احراز صلاحیت طرح نهضت ملی مسکن را طی کرده‌اند، در حال انجام است و تاکنون 80 میلیارد تومان به این متقاضیان پرداخت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه