English

فرماندار ویژه شهرستان کاشان :

کاشان طلائیه دار مشارکت های خیریه و مردمی کشوراست

​فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت:جایگاه شهرستان کاشان از حیث مشارکت خیرین در کشور ممتاز و خاص است.

کاشان طلائیه دار مشارکت های خیریه و مردمی کشوراست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدشریف زارعی در اولین جلسه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان با بیان اینکه جایگاه  شهرستان کاشان از حیث مشارکت خیرین در کشور  ممتاز و خاص است، گفت: فعالیت فراوان موسسه خیریه در کاشان که همگی در حوزه امور خیریه هستند نشان از روحیه سخاوت و ایثار مردم کاشان دارد و می بایست تلاش شود این مشارکت ها در مسیر درست هدایت شود.

وی افزود: ممکن است هنگام جلب و جذب مشارکت های نقدی، غیرنقدی از اشخاص حقیقی و حقوقی، خیرین و حتی مردم عادی موضوع هزینه کرد کمک ها فقط مراکز خصوصی از جانب خیر مطرح شود که صحیح است و ضروری طبق نظر آنها از پرداخت آن به موسسات دولتی خودداری شود.

زارعی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های خالصانه و خیر خواهانه تمامی خیرین کاشانی و با بیان اهمیت کار خیر و ارزش آن در این دنیا و ذخیره آن برای جهان باقی،  بیان داشت: پیشنهاد می شود مردم و خیرین بخشی از نذورات و کمک های خود در ایام و مناسبت های مذهبی برای  کمک به مراکز تحت نظارت بهزیستی اختصاص دهند تا ضمن فراهم شدن فرصت های بهتر زندگی برای معلولان و نیازمندان برای آخرت خود توشه ایی فراهم‌ کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: خیرین و مسئولین باید درد و مسائل هم نوعان را مشکل خود بدانند و در رفع آن به دردمندان کمک نمایند و این تنها با کمک نقدی میسر نیست و اظهار همدردی و همراهی معنوی نیز کار گشاست.

فرماندار ویژه کاشان در ادامه این نشست مهمترین بحث را اعتمادسازی  میان مردم  عنوان کرد  و افزود: اگر خیرین و نیکوکاران در جریان امور و هزینه های انجام شده قرار بگیرند ودر هفته و یا ماه با ملاقات های حضوری ویا تلفنی خود التیام بخش درد و رنج نیازمندان باشند  مطمئنا کمک های بیشتری ارائه خواهند داد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست احکام اعضا شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان کاشان توسط فرماندار اهدا شد.

فرمانداری کاشان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه