English

با حضور فرماندار ویژه کاشان انجام شد؛

بهره برداری و آغاز عملیات ۵ طرح عمرانی بخش برزک در هفته دولت

همزمان با هفتمین روز از هفته دولت، 5 طرح عمرانی در بخش برزک با حضور فرماندار ویژه شهرستان کاشان، امام جمعه برزک، معاون فرماندار، بخشدار برزک و جمعی از مسئولین محلی بهره برداری و کلنگ زنی شد.

بهره برداری و آغاز عملیات 5 طرح عمرانی بخش برزک در هفته دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدشریف زارعی در این خصوص بیان داشت: بهره برداری و اصلاح شبکه آب شرب روستای مرق به طول 6250 متر و با اعتبار 46 میلیارد ریال انجام شد که تاثیر بسزایی در کاهش حوادث احتمالی و میزان هدر رفت آب، بهبود مدیریت توزیع آب، کاهش هزینه ها و پایداری خدمات آب رسانی به مشترکین ایفا می کند.

وی با اشاره به شروع عملیات ساخت پایگاه اورژانس سادیان که با مشارکت خیرین حوزه سلامت و با اعتبار 15 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 380 متر مربع و با زیربنای 130 متر مربع انجام می شود، تاکید کرد: تسریع در انتقال مصدومین به مراکز درمانی شهرستان کاشان، کاهش زمان حضور نیروهای امدادی در حوادث و سوانح جاده ای به ویژه در محورهای روستاهای بخش برزک از جمله اهداف احداث پایگاه اورژانس سادیان است.

فرماندار ویژه کاشان تصریح کرد: با توجه به بحران خشکسالی در دشت بزرگ کاشان و کاهش بارندگی های فصلی که با مخاطراتی نظیر کمبود آب در مناطق روستایی همراه است، عملیات احداث مخزن ذخیره 500 هزار لیتری آب شرب روستای آزران با اعتبار 55 میلیارد ریال  از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب کاشان در هفتمین روز هفته دولت آغاز شد.

زارعی افتتاح پروژه های عمرانی همزمان با هفته دولت در روستاهای کم برخودار شهرستان را بخشی از برنامه های دولت مردمی در راستای توجه به ساکنان روستا دانست و افزود: بهره برداری از میدان امام حسین (ع) و طرح بهسازی معابر و بهره برداری از حمام عمومی خیرساز با اعتبار 15 میلیارد ریال روستای ویدوج و همچنین کلنگ زنی میدان و بلوار ورودی روستای ویدوجا با اعتبار 45 میلیارد ریال سه طرح عمرانی در مناطق روستایی بخش برزک است.

وی اضافه کرد: مرکز شبانه روزی توانبخشی، آموزشی، توانپزشکی، اجتماعی و مراقبتی افراد دارای اختلال هوشی رشدی (معلولان ذهنی) هاجر نیز با مساحت هزار مترمربع اعتبار هزینه شده ۲۵۰ میلیارد ریالی افتتاح می‌شود.

فرماندار ویژه کاشان گفت: در حال حاضر مرکز توانبخشی هاجر با ۹ نفر مددجوبه صورت شبانه روزی و روزانه ظرفیت ۱۰۰ نفر را دارد و در آینده نیز ظرفیت شبانه روزی مرکز ابتدا به ۳۰ و سپس ۱۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه