English

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی:

نمایشگاه معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان شرقی برگزار می شود

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان‌شرقی از برگزاری نمایشگاه معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌ دستی استان در محوطه مسجد کبود تبریز خبر داد.

 نمایشگاه معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان شرقی  برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری تور آشناسازی با جاذبه‌های گردشگری تبریز برای ناشنوایان اظهار کرد: این تور آشناسازی با همکاری اداره‌کل بهزیستی آذربایجان شرقی و مشارکت اتوبوس‌های تبریزگردی برگزار می شود و با توجه به اینکه فراهم‌سازی رفاه برای گردشگران کم‌توان از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره‌ کل است، لذا اقدامات و برنامه‌هایی از این قبیل همچنان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه گردشگری دسترس‌پذیر یکی از مهم‌ترین اقدامات برای بهره‌مند ساختن اقشار کم‌توان جامعه از مواهب گردشگری است، اظهار داشت: در این راستا اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی استان، اقدامات ویژه‌ای را در سال‌های اخیر انجام داده است و اکنون نیز هم‌زمان با هفته گردشگری برنامه ویژه‌ای برای هم استانی‌های ناشنوا برگزار می کند.

حمزه زاده همچنین از برگزاری نمایشگاه معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان شرقی در محوطه مسجد کبود تبریز خبر داد و افزود: در راستای توسعه و تأمین زیرساخت‌های گردشگری، ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری و صنایع‌ دستی همواره مورد توجه اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی آذربایجان‌شرقی گفت: با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های متنوع گردشگری و صنایع‌ دستی در سرتاسر استان و لزوم معرفی جامع آن‌ها، میراث فرهنگی طی هفته گردشگری اقدام به برگزاری نمایشگاه ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان در مسجد کبود تبریز کرده است.

حمزه زاده اظهار کرد: این نمایشگاه تا پایان هفته جاری در محوطه مسجد کبود دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند ضمن مراجعه به این مسجد تاریخی از این نمایشگاه نیز بازدید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه