English

فرمانده سپاه عاشورا:

مشکلات داخلی نتیجه عدم اتکا به توانمندی‌های داخل کشور است

فرمانده سپاه عاشورا آسیب جهان اسلام را تفرقه و عدم اعتقاد به ولایت دانست و گفت: مشکلات داخلی نتیجه عدم اتکا به توانمندی‌های داخل کشور است.

مشکلات داخلی نتیجه عدم اتکا به توانمندی‌های داخل کشور است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند با اشاره این‌که ولایت مداری از ویژگی های اصلی شهید باکری بود، اظهار داشت: حفظ بیت المال در اندیشه آقا مهدی برای ما الگو و نشان راه است که در تورق خاطرات ایشان بسیار ملموس است.

وی با تاکید بر این‌که استکبار جهانی با تمام عمال خود و پشتیبانی های جهانی، دنبال اتمام جنگ درحد یک هفته تا ۱۰ روز بود، ادامه داد: رزمندگان ما معادلات را به هم زدند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اتفاقات سوریه و یمن در سال‌های گذشته، یادآورشد: همین معادله در سوریه و یمن نیز قابل مشاهده است. سلاح ایمان در یمن و فلسطین به برکت انقلاب اسلامی قدرتهای پوشالی منطقه را زمین گیر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی‌ها و موفقیت‌های جنگ ما برخلاف استانداردهای دکترین نظامی جهان بود. در تمام عملیات ها امدادهای غیبی را شاهد بودیم و این از اعترافات دشمن قابل برداشت است.

سردار عباسقلی‌زاده ولایت پذیری و اخلاص رزمندگان را ابزار قدرتمند رزمندگان دفاع مقدس دانست و افزود: در طول تاریخ ابزار دشمن برای مبارزه با جریان حق و انقلاب اسلامی تهاجم فرهنگی، همه گیری بی غیرتی و بی علتی است.

وی با بیان این‌که نقشه دشمن تضعیف نهاد خانواده در کشور است، تصریح کرد: حوادث اخیر نشان دهنده برنامه ریزی استکبار جهانی است؛ قدرتمند شدن انقلاب اسلامی نتیجه اش از بین رفتن استکبار جهانی است لذا نشانه های افول آمریکا مشخص است.

فرمانده سپاه عاشورا آسیب جهان اسلام را تفرقه و عدم اعتقاد به ولایت دانست و گفت: مشکلات داخلی نتیجه عدم اتکا به توانمندی‌های داخل کشور است، راهکار حل مشکلات ما وحدت و بصیرت در مقابل دشمنان است. نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت مایه تضمین حیات انقلاب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه