English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

برخی از مدیران صنایع هرمزگان با فرهنگ ایثار و شهادت بیگانه هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان هرمزگان گفت: در این برهه از زمان، فرزندان شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان در زمینه اشتغال با مشکلات زیادی مواجه هستند و این مطلب را بارها عرض کرده ام که برخی از مدیران صنایع بزرگ در هرمزگان با فرهنگ ایثار و شهادت بیگانه هستند.

برخی از مدیران صنایع هرمزگان با فرهنگ ایثار و شهادت بیگانه هستند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان هرمزگان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و همچنین بزرگداشت هفته خبرنگار اظهار داشت: در این برهه از زمان، فرزندان شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان در زمینه اشتغال با مشکلات زیادی مواجه هستند و این مطلب را بارها عرض کرده ام که برخی از مدیران صنایع بزرگ در هرمزگان با فرهنگ ایثار و شهادت بیگانه هستند.

وی با ابراز گلایه مندی از برخی صنایع بزرگ در استان، بیان داشت: علیرغم پیگریهای متعدد از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای اشتغال جامعه ایثارگران تاکیدات بسیاری شد اما نتیجه ای نداشت.

ناوکی بیان داشت: متاسفانه در همین راستا شرکت آلومینیوم المهدی و شرکت فولاد کاوه کیش به هیچ عنوان حاضر نشدند، سهمیه 25 درصدی جامعه ایثارگری را در آزمون استخدامی لحاظ کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان هرمزگان اظهار داشت: امنیت و آسایش ایران به برکت خون شهدا و جانبازان است، اما متاسفانه اغلب مدیرانی که در صنایع استان هرمزگان بر مسند مدیریت دست پیدا می کنند، حاضر نیستند قانون اختصاص سهمیه 25 درصد استخدامی ها و حق قانونی ایثارگران را رعایت کنند و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران به هیچ وجه خارج از ضوابط و چارچوب قانونی حقی را از صنایع هرمزگان طلب نمی کند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از مدیران نفت ستاره خلیج فارس و پالایشگاه نفت بندرعباس به منظور خدمت رسانی به جامعه ایثارگران گفت: امیدواریم برای آینده هم این مشارکت ها در راستای جذب فرزندان ایثارگران استمرار پیدا کند.  

ناوکی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: حدود 900 نفر از فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران در سطح استان فاقد اشتغال و بیکار هستند.

وی گفت: اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرزندان جانبازان و ایثارگرانی که متقاضی اشتغال هستند را دسته بندی کرده است تا در آزمون های استخدامی شرکت کنند زیرا انتظار نداریم که صنایع هرمزگان آنها را جذب کند، اما گروهی دیگر از متقاضیانی که مهارت های لازم را در ارتباط با فعالیت های صنعتی کسب کرده اند، انتظار داریم آنها جذب شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان هرمزگان در پایان افزود: بالغ بر341 نفر آزاده در سطح استان هرمزگان داریم که 8 نفر از این عزیزان به رحمت ایزدی پیوستند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی