English

مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

راه شهدا مشتری دارد/ شهدا با تبعیت از امام خمینی (ره) راه انقلاب اسلامی را پیمودند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: راه شهدا مشتری دارد و زمانی که برای شهدا ارزش و احترام قائل می‌شویم این امر بیانگر پویایی و زنده بودن انقلاب است.

راه شهدا مشتری دارد/ شهدا با تبعیت از امام خمینی (ره) راه انقلاب اسلامی را پیمودند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعید کهن سال در یادواره 19 تن از شهدای برنت سوادکوه با بیان اینکه حفط ارزش ها و آرمان‌ها یکی از نشانه های انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: شهدا به ما عزت، ارزش، کرامت و آزادگی بخشیدند، امروز دشمن از این مجالس و محافل که به نام شهدا و امام عظیم الشأن برگزار می‌شود، هراس دارد.

وی با اشاره به اینکه کلام امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان یک راهبرد مهم همیشه در کشور ما ساری و جاری است، ادامه داد: نقش امام راحل در پیروزی و بقای انقلاب اسلامی بی‌بدیل بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اذعان داشت: شهدا با تبعیت از امام خمینی (ره) راه انقلاب اسلامی را پیمودند و در دفاع از آن در مقابل دشمنان جنگیدند و به شهادت رسیدند.

وی بیان داشت: راه شهدا مشتری دارد و زمانی که برای شهدا ارزش و احترام قائل می‌شویم این امر بیانگر پویایی و زنده بودن انقلاب است.

کهن سال، واژه ایثار را یک مقوله مهم و مختص انسان های با تقوی، با اخلاص مؤمن دانست و گفت: شهدای عزیز در اوج معرفت و ایثار با خدای خود معامله کردند و از جان عزیز خود گشتند.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت، عنوان داشت: پیروی از راه و سیره شهدا می‌تواند به عنوان یک سرمایه اجتماعی موجب انسجام بخشی و وحدت آفرینی در زندگی ما شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، تصریح کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ما حاکم است هیج آسیبی به کشور ما نمی‌رسد.

وی ابراز داشت: دغدغه‌های ایثارگران را با افتخار پیگیری می‌کنیم و این امر را وظیفه ذاتی خود می‌دانیم.

گفتنی است، کهن سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در حاشیه این یادواره با تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگر نیز دیدار و به بررسی مسائل و مشکلات آنان پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه