English

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت سد محکم در مقابل هجمه های دشمنان است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به ناکامی دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی طی 43 سال اخیر، گفت: یکی از مهمترین علل این ناکامی جاری بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تداوم راه و هدف شهدای والامقام بوده است.

اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت سد محکم در مقابل هجمه های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با خانواده شهید حسن ملکی و جانباز 25 درصد پاشا مطایی اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت که در جامعه اسلامی ما حاکم است، همچون سدی محکم در برابر هجمه های دشمنان ایستاده است.

وی افزود: تا زمانی که این فرهنگ در جامعه و میان مردم حاکم باشد و همه ما از فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پیروی کنیم، قطعا دشمنان کاری از پیش نبرده و مقابل جمهوری اسلامی محکوم به شکست خواهند بود.

جاویدان تصریح کرد: سال های طولانی است که جمهوری اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و هدایت های پیامبرگونه رهبران خود بر قله افتخار و اقتدار می درخشد و به الگویی شایسته و کم نظیر برای بسیاری کشورها تبدیل شده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه با تجلیل از مقام شامخ شهدا و فداکاری جانبازان، تصریح کرد: این افراد از مقربان درگاه الهی هستند که همه چیز خود را فدای اسلام و انقلاب کردند و خداوند هم به آنان فیض عظیم شهادت و جانبازی را عطا فرمود.

وی همچنین از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا و جانبازان تجلیل کرد و گفت: بدون شک اجر و پاداش آنها کمتر از شهید و جانباز عزیزشان نیست و خداوند متعال نگاه ویژه ای به این عزیزان دارد.

جاویدان در پایان رسیدگی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را از وظایف اصلی مسئولان برشمرد و گفت: در این راستا فرماندهی انتظامی کرمانشاه همواره برای خدمات رسانی به آنها پیشقدم بوده و به این خدمتگذاری افتخار کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه