English

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

اولویت اول مجلس و دولت، توجه به زندگی و معیشت کارگران باشد

فرمانده سپاه عاشورا گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور دولت و مجلس شورای اسلامی باید به دغدغه‌های جامعه کارگری کشور رسیدگی کنند.

اولویت اول مجلس و دولت، توجه به زندگی و معیشت کارگران باشد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده در یادواره ۴۰۰ شهید کارگری آذبایجان شرقی، توجه به زندگی و معیشت کارگران را ضامن ارتقای تولید و بهره وری در کشور خواند و افزود: بر همین اساس اولویت اول دولت و مجلس باید به همین مساله معطوف شود.

وی محافظت از نظام و کشور در هر عرصه ای را وظیفه ای همگانی دانست و اظهار داشت: در شرایط کنونی که دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی نقشه های مختلفی را اجرا می کنند، باید همه دست در دست هم برای اعتلای نظام اسلامی تلاش کنیم.

فرمانده سپاه عاشورا هفته کارگر را فرصتی مغتنم و مناسب برای رسیدگی دقیق و کافی به مشکلان این قشر بیان و اضافه کرد: بدون تردید رفع مشکلات کارگران منجر به افزایش تولید و رونق چرخه اقتصادی خواهد بود که به موازات آن افزایش درآمد سرانه را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: جمهوری اسلامی به فرموده شهید حاج قاسم سلیمانی حرم است و اگر این نظام آسیب ببیند هم بیت الله و هم عتبات آسیب می‌بینند، بنابراین وظیفه ما در همه عرصه ها محافظت از این نظام و کشور اسلامی است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه تولید پیشران ایجاد اشتغال و به حرکت درآورنده چرخ های صنعت است، بر حمایت کامل از اشتغال و تولید از سوی این مجموعه تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه