English

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

نفوذ کلام واخلاق مداری شهید حجازی زبانزد عام و خاص بود

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه همیشه تمامی فرماندهان با عزت و اقتدار از وی یاد می‌کردندگفت: نفوذ کلام شهید و بعد معنوی واخلاق مداری او زبانزد عام و خاص بود.

نفوذ کلام واخلاق مداری شهید حجازی زبانزد عام و خاص بود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلیزاده در نخستین  مراسم سالگرد شهادت سردار پاسدار سید محمد حجازی که با حضور جمعی از فرماندهان و بسیجیان سپاه عاشورا در مسجد دانشگاه تبریز برگزار شداظهار داشت: این شهید تمامی عمر خود را فدای اسلام و انقلاب کرد و تعهد و تخصص خود را در پیشرفت کشور به کار گرفت.

وی ادامه داد: اگر امروز سپاه صاحب قدرت و عظمت و مایه خوف و ترس دشمنان انقلاب اسلامی است در سایه افرادی مخلص، ولایتمدار و ایثارگر همچون شهید حجازی است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه همیشه تمامی فرماندهان با عزت و اقتدار از وی یاد می‌کردند افزود: نفوذ کلام شهید و بعد معنوی واخلاق مداری او زبانزد عام و خاص بود.

عباسقلی زاده در پایان گفت: این شهید عزیز در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی به شهادت رسید و خدا را شاکریم که انقلاب اسلامی بزرگ مردانی مانند او را تربیت کرد که مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی شدند.

گفتنی است سردار حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۹ فروردین سال ۱۴۰۰ بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه